MANOR LORDS | #5 | Битва за Коростень

2024 ж. 30 Сәу.
607 Рет қаралды

У Галичі та Миргороді будуємо факторії та починаємо торгівлю на зовні. Відбиваємо навалу рейдерів на Галич. Будуємо першу броварню. Кидаємо виклик барону та звільняємо Коростень.
Тут можна пригостити мене кавою - www.buymeacoffee.com/KypinUA
#Кипінь
#manorlords
#citybuilder
#нумограй
#українською

Пікірлер
  • Дякую за якісний контент, чекаю з нетерпінням стріми та відео по цій та іншим забавкам ❤

    @man_ua_2007@man_ua_200710 күн бұрын
  • вподбай4а однозначно) з нетерпінням чекаю розбудови ще двох міст і дякую що пояснив як налагодити торгівлю між містами і з зовнішнім світом бо я в цьому сам так і не зміг розібратись)

    @Just_Asmodeus@Just_Asmodeus14 күн бұрын
  • Овочі теж можливо продавати,вони тоді починають більше збирати,але це не на всі сто відсотків

    @GrafMarkitan@GrafMarkitan14 күн бұрын
  • Ворог в першу чергу біжить на стрільцв, ти можеш робити ворогу пастку, вдаривши піхотою по флангах це буде розділяти їх підрозділи (пів підрозділа добіжить до стрільців,інша частина буде битися із твоєю піхотою) швидше падатиме мораль. Або заводь стрільців в тил ворогу збільшиш їх шкоду

    @CharodiyUA@CharodiyUA14 күн бұрын
  • Чим більше в тебе підрозділів тим більше підрозділів в ШІ, ще є такий нюанс, ти можеш ставити сторожову башню в Садибі (не одну) і завдяки цьому ЗНАЧНО! збільшити кількість Дружиників, але відповідно ШІ зробить більше підрозділів.

    @CharodiyUA@CharodiyUA14 күн бұрын
  • Якщо є яма для трупів, булоб ще логічно щоб вони екіп і зброю могли забирати з убитих, а наприклад поламану зброю можна було переплавляти і залізо, чи на шкіру розбирати ))) Але то таке, внутрішній єврей в мені цього хоче )))

    @nazarbulba1201@nazarbulba120110 күн бұрын
    • Загалом гра досить "сира".

      @GameGuideUA@GameGuideUA10 күн бұрын
  • Приймай битву , щоб ворог біг під гірку і через ліс - це дасть йому приблизно 20% дебафу

    @CharodiyUA@CharodiyUA14 күн бұрын
  • Розробник гри казав, що це в першу чергу "Місто будівельна" гра із елементами боитв, і не варто очікувати, що бої будуть епічнішими чи цікавішими. Піхота значно ліпше стоїть коли ти включаєш режим оборони (х2 захист , але -х2 швидкість атаки) . 1 підрозділ стрільців із 30 чоловік, при вмілій зміні режимів стрільби, розбирає 1 підрозділ розбійників із втратами 5 чоловік, але якщо ворог біжить через ліс, то можна провести битву без втрат

    @CharodiyUA@CharodiyUA14 күн бұрын
    • Так, я якраз це зазначав, що гра трохи про інше. Прота, битви обов'язкова річ у стандартному режимі, тому є місце для дискусії.

      @GameGuideUA@GameGuideUA14 күн бұрын
  • Якщо стрільці стоять і чекають ворога вони роблять від 5 до 7 пострілів

    @CharodiyUA@CharodiyUA14 күн бұрын
    • Може найманці якісь не такі, але вони точно 5-7 пострілів не робили поки до них ворожа піхота добігає. Три максимум.

      @GameGuideUA@GameGuideUA14 күн бұрын
    • @@GameGuideUA постарайся щоб вони просто стояли, так вони зроблять більше пострілів, а коли вороги будуть поряд можеш переключити на стрільбу по готовності. Ти можеш подивитися на стати своїх підрозділів , в стрільців броня 1 і не знаю це баг чи ні але Шкода 0, а в Дружиників в прокачаних латах броня стає 80

      @CharodiyUA@CharodiyUA14 күн бұрын
    • Там ще є параметр колюча шкода чи якось так.

      @akamadik1648@akamadik16489 күн бұрын
  • Цікаво чи можна змусити ворога битися в сусідньму регіоні? Наприклад побудувати з маєтка фортецю і приводити війська під її стіни.

    @akamadik1648@akamadik16489 күн бұрын
    • Наразі ні. Якщо битва почалась і твої війська вийдуть за коло поля бою, то гра зараховує, що ти втік. Нащастя з військами ворога так саме.

      @GameGuideUA@GameGuideUA9 күн бұрын
KZhead