БАРША ҚАЗАҚ КӨРУІ ТИІС ҮНДЕУ❗️Серікжан Біләшұлы

2024 ж. 22 Сәу.
13 723 Рет қаралды

Атажұрттың Ютуб каналдары:
Atajurt Kazakh Human Rights USA АҚШ 👉🏻 / @atajurtkazakhhumanrig...
NAGYS ATAJURT KAZAKH HUMAN RIGHTS 👉🏻 / atajurtkazakhhumanrigh...
ATAJURT KAZAKH HUMAN RIGHTS Serikzhan Bilash 👉🏻 / @atajurtkazakhhumanrig...
Atajurt Kazakh human Rights QAZAQ 👉🏻 / @atajurtpartiasy-2
☎️ НАҒЫЗ АТАЖҰРТ ЕРІКТІЛЕРІНІҢ БАЙЛАНЫС ТЕЛЕФОНДАРЫ
СЕРІКЖАН📱 +1 813 723 00 39 Telegram.
БЕГЗАТ 📱8 707 604 73 96
КАРИМА 📱 8 777 082 2492
ӘБІЛҚАЙЫР 📱8 775 666 1123
ҚАЛМАН 📱8 707 853 1241
АХАТ 📱 8 778 647 20 87
ҚАПАР 📱8 701 382 01 90
ҚАЛМҰРАТ 📱8 707 942 62 31
СЕЙІТ 📱8 747 141 23 26
ТІЛЕК 📱8 702 639 88 82 ГҮЛЖАН 📱 8 707 280 5878 ОРАЛБЕК 📱 8 700 564 62 22 ОРАЛХАН 📱 8 705 552 4127 ОРАЗБЕК 📱 8 705 725 3593 НҰРБЕК 📱 8 702 669 54 93 ҒАЛЫМ 📱 8 701 899 05 57
Оқып шығыңыздар
ЖАҢАӨЗЕН МИТИНГ, ЖАҢАӨЗЕН КОТЕРЕЛДІ, КӨТЕРІЛІС ЖАҢАӨЗЕН, ЖАНАОЗЕН МИТИНГ,НАТО, СЕРИКЖАН БИЛАШ, Серікжан Білашұлы, Серікжан Білаш, Атажұрт, АҚШ, Мухтар Аблязов, БЕКБОЛАТ ТІЛЕУХАН, МУХАМЕДЖАН ТАЗАБЕК , НАЗАРБАЕВ, ТОКАЕВ, ДУЛАТ АГАДИЛ, ПУТИН НАЗАРБАЕВ, ОЯН КАЗАК, АТТАН КАЗАК, АЛМАТЫ, АҚОРДА, ҚЫТАЙ, ОРЫС, Ресей, АҚШ, УАҚЫТ КӨРСЕТЕДІ, Уакыт корсетеди, Мухтар Аблязов,, қалмақ шал, нур отан, Serikzhan Bilash, Тоқаев, Митинг, сумдык, ЖАНБОЛАТ МАМАЙ, котерилис, Қазақстан, Қытай, Сұмдық сұхбат, қазақша, саясат, Atajurt, қатты айтты, дикий арман, ақш, арон атабек,, ДИКИЙ АРМАН, ШЫНДЫҚТЫ АЙТТЫ, Шындық, Ринат Зайтов, Масқара, Заманбек Нуркадилов,

Пікірлер
  • Батыс Тоқаевқа сұмдық шешім шығарды👇🏻 kzhead.info/sun/Y9mmktuarp-Zio0/bejne.htmlsi=O-IBJ7kmWXn2ByOO

    @algaqazaqym1@algaqazaqym110 күн бұрын
  • Шындыкты жайып салды. Аман болсын! Мыкты,Азамат!...

    @user-fd8yo6ui9s@user-fd8yo6ui9s10 күн бұрын
  • Жарайсың Серикжан бауырымым осылай халыққа тарихымызды жеткізе бер. Аман бол Серикжан бауырым.

    @user-ih8tg4ns7m@user-ih8tg4ns7m10 күн бұрын
  • Қазақтың тарихын қайта жаңғырту керек, нағыз тарихын, бұрмалаған емес. Сол үшін Серікжан сияқты білетін азаматтар бірігіп біртіндеп, кешіктірмей, өйткені басы мектептерге беріле бастауы керек.

    @user-wg1bu9ud5n@user-wg1bu9ud5n10 күн бұрын
  • Ассалаумағалейкум,Сәке батыр! Өткеніңді білмей ,болашағыңды болжай алмайсың деген .Қазақтың тарихыкеңес одағында бәрі бұрмаланып кеткен.Рахмет! Атажұрт партиясы жасасын!

    @user-ng1bx6nj8f@user-ng1bx6nj8f10 күн бұрын
  • Осы кісінің біліміне айтарға сөз жоқ.Аман болыңыз.,алла жар болсын.

    @user-wj9ze2yg5q@user-wj9ze2yg5q10 күн бұрын
  • Серікжан айналайын білгеніңді, түйгеніңді жаза бер. Негізінен логикаң дұрыс. Қазаққа айтқандарың бірде болмаса бірде пайдасына жарайды.

    @user-jt8hx3qg7o@user-jt8hx3qg7o10 күн бұрын
  • Сау бол балам.Сені Алла аман кылсын

    @user-io2zx8ii5d@user-io2zx8ii5d10 күн бұрын
  • Жаса БЛӘШ аға

    @user-cy6tb7ye2c@user-cy6tb7ye2c10 күн бұрын
  • Өте дұрыс айттың Ағасы.

    @user-wn1sm5iv4u@user-wn1sm5iv4u9 күн бұрын
  • Жастар тарихты. Білуі керек. Ақшаның. Қаидан. Шыққанынғана біледі

    @user-uo4fe8ws2n@user-uo4fe8ws2n10 күн бұрын
  • ✊👍Өте керемет дұрыс айтасыз нағыз қазақтын тарихын ашып отырсыз алға қазағым сендей адамдар көп болсын сонда қазақтын сауаттылығы артылыда жарайсын бауырым мықты бол.✊👍

    @salamatgazizov7507@salamatgazizov750710 күн бұрын
    • Серыкжан барын дурыс айтасын бул шырык жуйеныкурмай казагым мандымаймыз митинке шыгу керек сендердын шетелде журып арекет жасандар быз шыгамыз штраф сайлады оганда акшамызда жок не стек керек енды быз шаршадык .

      @user-hy7sk4jc2q@user-hy7sk4jc2q9 күн бұрын
  • Өте Керемет айтылған әңгіме....

    @alahsbaba@alahsbaba10 күн бұрын
  • Серікжан інім өте түсінікті қылып арғы шығу тариықымыздан түсінік бердің рахымет қанатың талмай деніңе саулық беріп халқыңа қызымет қыла бер.

    @user-lx5jd9oo5d@user-lx5jd9oo5d10 күн бұрын
  • Темірланның әлсіреткені рас. Рим папасы риза болып силықтар бергені рас

    @user-jz5sw2xz2d@user-jz5sw2xz2d10 күн бұрын
  • Серікжан мырза турасын айтасың бәрекелді!!! Осындай тарихты жиі айта отырсаң жақсы болар еді!!!

    @user-xn5yz4le4l@user-xn5yz4le4l10 күн бұрын
  • Қоқанды дәл айттың армияда қоқандықтар маған ата жауым дейтін еді олар өздерін білетін болып тұрғой мен түсінбейтін едім неге олай айтады деп

    @tolybai6292@tolybai629210 күн бұрын
  • 1917 жылға дейін Қоқан хандығының қыпшақтары өзбек, қырғыз, тәжік және қазақтармен бірге жеке этнос болды: АРМИНИ ВАМБЕРИ «Орталық Азияға саяхат». 1864 «...Қалалардың санына және басқа да көрсеткіштерге қарағанда, бүгінгі күні Қоқан халқының саны үш миллионнан астам адамды құрайды деп болжауға болады. 1. Өзбектер. Олар халықтың нағыз отырықшы бөлігін құрайды және Хиуа туралы тарауда айтылғандай, Бұхара мен Хиуа өзбектерінен мүлде айырмашылығы бар. Өзбектер Түркістанда бірнеше ғасырлар бойы өз өркениетімен ислам дінін осы өңірлердегі басқа халықтардан бұрын қабылдаған үстем халық болғандықтан, «өзбек» атауының өзі әрқашанда ағартушылық пен әдептіліктің қолайлы идеясы болып табылады. Сондықтан қырғыздар, қыпшақтар, қалмақтар қалаларға орналаса салысымен, әдетте өз ұлтынан бас тартып, өздерін өзбек деп атайды. Бұл Коганда ежелден қалыптасқан әдет, өзін өзбек деп атайтындардың тең жартысын ұлты атап өткен көшпенділер қоспасы деп есептеу керек десек қателеспейміз. Оның мінез-құлқына қарағанда, қоқандық өзбек өте ыңғайсыз көрінеді, бұл көбінесе оның жайсыз, кең киіміне байланысты. Отырықшылар өзбектерді Көшпенділер қорғамағанда, қалалар әлдеқашан Қытайдың, Ресейдің немесе Бұхараның қолында болар еді. 2. Өзбектерден кейінгі тәжіктер. Олардың саны Бұхарадан көп болмаса да, жинақы. Олар көбінесе басқа еш жерден таба алмайтын тұтас ауылдар мен қалаларды құрайды. Сонымен, Қожант қаласында, Велекендаз және Қисакус ауылдарында (Хожант маңында) тек жергілікті парсылар тұрады және олар Наманган, Әндіжан, Маргилон сияқты маңызды қалаларды (жазбаша құжаттарда соңғы үш қаланың аты аталған) деп атайды. : Неменган, бастапқыда Немек қон, яғни «тұз шахталары», 2) «Ендектен» ендекган - «кіші» және 3) Мурғинан, яғни. «тауық пен нан». Бұл этимологияны маған достарым жеткізді; бәлкім бұл мүлде дұрыс емес шығар, бірақ парсы тегі әлі даусыз.) 400 жыл бұрын тәжіктерге тиесілі болған. Мінезіне келсек, Қоқан тәжіктері Бұхарадағы руластарынан сәл артық. Тек олардың тілі басқа тәжіктердің тіліне қарағанда грамматикалық формалары мен сөздік құрамы жағынан таза екенін айту керек. Бұл, әсіресе, Қоқанда анық байқалады, оның тұрғындары парсылардың ең көне ақыны, түпкі тегі Бұхардан шыққан Рудакидің диалектісінің көп бөлігін сақтайтын тілде сөйлейді.Қоқанның басқа қалаларында, әсіресе Қытаймен шекаралас жерде тәжіктер өте аз. 3. Хандықтағы ең көп халық - Қазақтар. Олар Шағанақ көлі мен Ташкент арасындағы таулы аймақта көшпелі өмір сүріп, Хиуадағыдай ханға алым-салық төлейді. Қоқан қырғыздарының арасында хазірет-Түркістанда немесе басқа жерлерде үйлері бар, бірақ ол жерде ешқашан тұрмайтын ауқатты адамдар бар. Алайда қырғыздар сан жағынан басым болғанымен, хандықта онша ықпал ете алмайды. 4. Хандықтың оңтүстік аймақтарындағы Қоқан мен Сарыкөл аралығындағы барлық қазақтарды біз қате атаған қырғыз немесе қырғыз Хоси Қазақ ; Олар жаугершілік қасиетіне байланысты мемлекеттік төңкеріс жоспарларын жүзеге асыру үшін сол немесе басқа үкімет тарапы пайдаланады.Үйлері киіз үй , Теке түрікмендерімен бірдей, үйлерінің саны 50 мыңдай. 5. Қыпшақтар, біздің ойымызша, Комулдан Адриатика теңізіне дейін тарыдай шашырап жатқан осы үлкен әулеттің барлық тайпаларының ішінде түрі де, сипаты жағынан да өзінің ескі ұлтына барынша адалдығын сақтаған ең көне және ең алғашқы түркі тайпасы. тілде және салт-дәстүрде. Рашид ад-Дин Табиби берген «Қыпшақ» атауының ертегілік этимологиясы біздің оқырманды қызықтырмауы екіталай. Бұрын бұл атаумен құдіретті тайпа болған болуы мүмкін, ал бүгінгі қыпшақтар саны 5 - 6 мыңдай ғана киіз үйлер, Түркістан шығыс тарихи деректерде ежелден аталып келе жатқандықтан, олардың ата-бабалары Дешті Қыпшақты жаулап, қоныстанғанын алға тартады. Қыпшақтар санының аздығына қарамастан, Қоқандағы саяси істерге әлі де күшті ықпал етуде, олар хандарды тағайындайды, содан кейін оларды орнынан алады, және олардың 500 атты әскері әлдебір қаланы басып алуы жиі болатын, ал хан оларға қарсы тұруға батылы жетпеді. Қыпшақтар сөйлейтін түркі диалектісінде мен бірде-бір парсы немесе араб сөзін ажыратпадым, олардың диалектісі моңғол тілінен жағатай тіліне ауысудың ең жақсы нүктесі деп санауға болады. Орта Азиядағы басқа түркі халықтарымен салыстырғанда қыпшақтардың бет түрі туралы да осыны айтуға болады. Қиғаш көзді, сақалсыз иек және көрнекті бет сүйектері бар олар моңғолдарға ұқсайды және олар негізінен кішкентай, бірақ таңқаларлық епті. Қыпшақтар ерлік жағынан Орталық Азияның барлық халықтарынан жоғары және бір кездері бүкіл Азияны төңкерген орасан зор орда тұлғасының шынайы үлгісін көрсетеді. 6. Бұхара мен Қоқанда тәжіктер деп аталатын сарттар Хорезмнің ежелгі парсы халқы, мұнда олардың саны салыстырмалы түрде аз. Бірте-бірте олар өздерінің ана тілін [257] түркі тіліне араластырды. Сарттарды да тәжіктер сияқты айлакерлігімен, сымбаттылығымен тануға болады; Өзбектерге онша ұнамайды. Бір ерекшелігі, олар бес ғасыр бойы бірге өмір сүрсе де, өзбек пен сарттың аралас некелері өте сирек болған. 7. Орталық Азияның көлік артериялары. Орталық Азия Ресеймен ең белсенді көлік қатынасын сақтайды, олар келесі негізгі бағыттар бойынша жүзеге асырылады: ) Бұхарадан негізінен жазда Орынбормен байланыс үзілмейді. Көбінесе олар бұл бағытта 50-60 күн жүреді, тек ерекше жағдайларда бұл көп немесе аз уақытты алады; Қырғыздар арасында ерекше тәртіпсіздік болмаса, ең кішкентай керуендер де осы жолмен жүреді; в) Ташкенттен керуендер Орынбор мен Қызылжарға (Петропавл) барады.

    @AssasinAssuria-bv3zn@AssasinAssuria-bv3zn10 күн бұрын
  • Қандай КЕРЕМЕТ ТАРИХИ ҒЫЛЫМ ЛЕКЦИЯСЫ ! !!!! !!! ! 🌲😤🍒👍🌞✌🍒 Бұрын -- Соңы естімеген , айтылмаған -- ХАЛЫҚ болып қалыптасу --- ПРОЦЕСІН БІЛДІК ...! !!!! ! 🌿💞🌷💞🌿ҒАЖАП ...! !!!! ! 🌲

    @user-yy1cm3bj1u@user-yy1cm3bj1u10 күн бұрын
  • Мен тусинбеймин неге Назарбаев. тарихта калгызы келсе осындайда халык киналып.жатканда кателигин билип.комекке келмейме соган миы жетпей жаттырма

    @user-lb2kk5xw8t@user-lb2kk5xw8t10 күн бұрын
    • Акшасын моласына алып кетеды Нуршаитан😂😂😂😂😂😂😂

      @user-uo4vc4gq7u@user-uo4vc4gq7u2 күн бұрын
  • Сонда қалмақтар кім? Шыңғысханның қияттары кім? Ақсақ Темірдің барластары кім?

    @user-li1ie5ux9z@user-li1ie5ux9z10 күн бұрын
  • Жонғар деген ел болған жоқ. Жонғар деген Монголдың зүүн гар деген сөзі. Қазақтар жонғар деп бұрмаланып кеткен. Шыңғыс хан әскерін екіге бөлген баруун гар зүүн гар деп. Қазақша оң қолым, сол қолым деген сөз. Мағаналы түрде оң қанат, сол қанат деген сөз. Тэмужін деген адам болған жоқ. Тэмужін деген Монголдың тэмээн жин деген сөзі бұрмаланған. Қазақша түйе салмақ деген сөз. Тэмээ түйе, жин салмақ. Мағанасы кіре, керуен. Монголдар мысырға кіре тартқан. Сол керуенін тэмээн жин деген. Оны Қазақтар бұрмалап тэмужін деген адам аты деп түсінген. Кәзірде Қазақ жерінде бұрмпланған Монгол атаулары көп. Нарын қол, нарийн гол. Қазақша жіңішке өзен. Нарийн жіңішке гол өзен. Сар шаған. Цагаан сар. Монголдың жәңе жылы. Зэренді Зэр қарақұйрық, жйрен депте атайды аң. Тігінқар, тагангар Қазақша құржәйдақ. Дересін дэрэстэй Қазақша шйлі. Осындай атаулар жетеді. Тарбағатай Тарбагтай Қазаөша сурлы. Ал Ақсақ Темір таза Монгол. Доголон Төмөр. Доголон Қазақша ақсақ, төмөр темір. Кәзірде Монголда Баттөмөр, төмөрхуяг, деген аттар көп

    @kereiqazaq1621@kereiqazaq162110 күн бұрын
    • Монғолдарда Мөнге болса Қыпшақтарда Теңге болса ағайын болдықо

      @user-nb2jc8tl3t@user-nb2jc8tl3t10 күн бұрын
  • Тарихты өте жақсы білесіз Егер сіз тарих жазып қалдырсаныз өшпес мұра болар еді Әттең баға жетпес байлықтан құр қалып отырмыз

    @zhuanyshbaevameyramgul2165@zhuanyshbaevameyramgul216510 күн бұрын
    • Біздің ұлттық арна қазақы жолдан адастыру үшін жүмыс істейме?

      @user-hx2tq5ch2l@user-hx2tq5ch2l10 күн бұрын
  • Ассалаумалейкум, Сол қызыл бас ирандар біздің Ордабасы ауылында қараспан елді мекенде көп тұрады , Сталин кезінде Кавказдан ауып келген

    @user-ik8lh7xz9m@user-ik8lh7xz9m10 күн бұрын
    • 1917 жылға дейін Қоқан хандығының қыпшақтары өзбек, қырғыз, тәжік және қазақтармен бірге жеке этнос болды: АРМИНИ ВАМБЕРИ «Орталық Азияға саяхат». 1864 «...Қалалардың санына және басқа да көрсеткіштерге қарағанда, бүгінгі күні Қоқан халқының саны үш миллионнан астам адамды құрайды деп болжауға болады. 1. Өзбектер. Олар халықтың нағыз отырықшы бөлігін құрайды және Хиуа туралы тарауда айтылғандай, Бұхара мен Хиуа өзбектерінен мүлде айырмашылығы бар. Өзбектер Түркістанда бірнеше ғасырлар бойы өз өркениетімен ислам дінін осы өңірлердегі басқа халықтардан бұрын қабылдаған үстем халық болғандықтан, «өзбек» атауының өзі әрқашанда ағартушылық пен әдептіліктің қолайлы идеясы болып табылады. Сондықтан қырғыздар, қыпшақтар, қалмақтар қалаларға орналаса салысымен, әдетте өз ұлтынан бас тартып, өздерін өзбек деп атайды. Бұл Коганда ежелден қалыптасқан әдет, өзін өзбек деп атайтындардың тең жартысын ұлты атап өткен көшпенділер қоспасы деп есептеу керек десек қателеспейміз. Оның мінез-құлқына қарағанда, қоқандық өзбек өте ыңғайсыз көрінеді, бұл көбінесе оның жайсыз, кең киіміне байланысты. Отырықшылар өзбектерді қорғамағанда, қалалар әлдеқашан Қытайдың, Ресейдің немесе Бұхараның қолында болар еді. 2. Өзбектерден кейінгі тәжіктер. Олардың саны Бұхарадан көп болмаса да, жинақы. Олар көбінесе басқа еш жерден таба алмайтын тұтас ауылдар мен қалаларды құрайды. Сонымен, Қожант қаласында, Велекендаз және Қисакус ауылдарында (Хожант маңында) тек жергілікті парсылар тұрады және олар Наманган, Әндіжан, Маргилон сияқты маңызды қалаларды (жазбаша құжаттарда соңғы үш қаланың аты аталған) деп атайды. : Неменган, бастапқыда Немек қон, яғни «тұз шахталары», 2) «Ендектен» ендекган - «кіші» және 3) Мурғинан, яғни. «тауық пен нан». Бұл этимологияны маған достарым жеткізді; бәлкім бұл мүлде дұрыс емес шығар, бірақ парсы тегі әлі даусыз.) 400 жыл бұрын тәжіктерге тиесілі болған. Мінезіне келсек, Қоқан тәжіктері Бұхарадағы руластарынан сәл артық. Тек олардың тілі басқа тәжіктердің тіліне қарағанда грамматикалық формалары мен сөздік құрамы жағынан таза екенін айту керек. Бұл, әсіресе, Қоқанда анық байқалады, оның тұрғындары парсылардың ең көне ақыны, түпкі тегі Бұхардан шыққан Рудакидің диалектісінің көп бөлігін сақтайтын тілде сөйлейді.Қоқанның басқа қалаларында, әсіресе Қытаймен шекаралас жерде тәжіктер өте аз. 3. Хандықтағы ең көп халық - Қазақтар. Олар Шағанақ көлі мен Ташкент арасындағы таулы аймақта көшпелі өмір сүріп, Хиуадағыдай ханға алым-салық төлейді. Қоқан қырғыздарының арасында хазірет-Түркістанда немесе басқа жерлерде үйлері бар, бірақ ол жерде ешқашан тұрмайтын ауқатты адамдар бар. Алайда қырғыздар сан жағынан басым болғанымен, хандықта онша ықпал ете алмайды. 4. Хандықтың оңтүстік аймақтарындағы Қоқан мен Сарыкөл аралығындағы барлық қазақтарды біз қате атаған қырғыз немесе қырғыз Хоси Қазақ ; Олар жаугершілік қасиетіне байланысты мемлекеттік төңкеріс жоспарларын жүзеге асыру үшін сол немесе басқа үкімет тарапы пайдаланады.Үйлері киіз үй , Теке түрікмендерімен бірдей, үйлерінің саны 50 мыңдай. 5. Қыпшақтар, біздің ойымызша, Комулдан Адриатика теңізіне дейін тарыдай шашырап жатқан осы үлкен әулеттің барлық тайпаларының ішінде түрі де, сипаты жағынан да өзінің ескі ұлтына барынша адалдығын сақтаған ең көне және ең алғашқы түркі тайпасы. тілде және салт-дәстүрде. Рашид ад-Дин Табиби берген «Қыпшақ» атауының ертегілік этимологиясы біздің оқырманды қызықтырмауы екіталай. Бұрын бұл атаумен құдіретті тайпа болған болуы мүмкін, ал бүгінгі қыпшақтар саны 5 - 6 мыңдай ғана киіз үйлер, Түркістан шығыс тарихи деректерде ежелден аталып келе жатқандықтан, олардың ата-бабалары Дешті Қыпшақты жаулап, қоныстанғанын алға тартады. Қыпшақтар санының аздығына қарамастан, Қоқандағы саяси істерге әлі де күшті ықпал етуде, олар хандарды тағайындайды, содан кейін оларды орнынан алады, және олардың 500 атты әскері әлдебір қаланы басып алуы жиі болатын, ал хан оларға қарсы тұруға батылы жетпеді. Қыпшақтар сөйлейтін түркі диалектісінде мен бірде-бір парсы немесе араб сөзін ажыратпадым, олардың диалектісі моңғол тілінен жағатай тіліне ауысудың ең жақсы нүктесі деп санауға болады. Орта Азиядағы басқа түркі халықтарымен салыстырғанда қыпшақтардың бет түрі туралы да осыны айтуға болады. Қиғаш көзді, сақалсыз иек және көрнекті бет сүйектері бар олар моңғолдарға ұқсайды және олар негізінен кішкентай, бірақ таңқаларлық епті. Қыпшақтар ерлік жағынан Орталық Азияның барлық халықтарынан жоғары және бір кездері бүкіл Азияны төңкерген орасан зор орда тұлғасының шынайы үлгісін көрсетеді. 6. Бұхара мен Қоқанда тәжіктер деп аталатын сарттар Хорезмнің ежелгі парсы халқы, мұнда олардың саны салыстырмалы түрде аз. Бірте-бірте олар өздерінің ана тілін [257] түркі тіліне араластырды. Сарттарды да тәжіктер сияқты айлакерлігімен, сымбаттылығымен тануға болады; Өзбектерге онша ұнамайды. Бір ерекшелігі, олар бес ғасыр бойы бірге өмір сүрсе де, өзбек пен сарттың аралас некелері өте сирек болған. 7. Орталық Азияның көлік артериялары. Орталық Азия Ресеймен ең белсенді көлік қатынасын сақтайды, олар келесі негізгі бағыттар бойынша жүзеге асырылады: ) Бұхарадан негізінен жазда Орынбормен байланыс үзілмейді. Көбінесе олар бұл бағытта 50-60 күн жүреді, тек ерекше жағдайларда бұл көп немесе аз уақытты алады; Қырғыздар арасында ерекше тәртіпсіздік болмаса, ең кішкентай керуендер де осы жолмен жүреді; в) Ташкенттен керуендер Орынбор мен Қызылжарға (Петропавл) барады.

      @AssasinAssuria-bv3zn@AssasinAssuria-bv3zn10 күн бұрын
  • Кащактың . Батыр .ұлы....бүкіл..ұлт .болып ❤

    @user-jg9qb1il9s@user-jg9qb1il9s9 күн бұрын
  • «Темұрнамада» және соған ұқсас кітаптарда сарт атауы руда жоқ (және); 8) Соңғы кездері Түркістанның солтүстігінде сарт деген сөз естілсе, Түркістанның оңтүстігі мен батысында қазақ, татар, орыстардың кесірінен халықтың аузында жиі қолданылады. Мысалы, Ташкентте «сарт арбасы», «сарт шай», «сарт әдет-ғұрып»... Самарқандта «мұсылмандық арба», «мұсылман шахри», «мұсылмандық әдет-ғұрып» деп аталады. 13). Егер қыз өз қалауымен тисе, оны руынан ақша топтап жинап, дауласып шығарып алады. Өз руының атын, жеті атасының атын білмейтіндерді құл - ,,марқұқ" дейді. «Шора» мәжілісінің 1911 жылғы 24-санында марқұм Самарқандық Бақожа «Сарт ләфзи әсілсіздүр» деген тақырыппен бірдеңе жазыпты, одан мынадай қорытынды шығаруға болады: 1) соңғы күндері орыстар арасында 1911 ж. сарт сөзі, «Туркестански ведомости» «әркім орыс журналына бәрін жазып, неше түрлі гипотезалар енгізді. Қазақ ағайындарымыздан шыққан талаптың өкілі Шерәлі Лапин[1] мырза ,, «сарт» деген сөзді қорлаудың бірі, «сары ит» деген мағынада қорлау ,кемсіту, бұл сөзді халықтың атауы ретінде қолданбау керек " - деп жазды. Бұл сөзді қолдануға болмайтынын айтып, Түркістанда қазіргі түркі-өзбек диалектісін «сарт тілі» немесе , «сартский язык» емес «өзбек тілі» деп аталсын "- деп жазды ; 2) Аструмуф2 мырза «Сарттар» деп аталатын 300 бетке жуық орысша кітапты жіктеген. Бұл кітапта Шерәлі Лапин мырзаның бірнеше қарсылығы мен дәлелдері болған шығар. Бірақ Асструмуф мырза, олар сарттардың кім екенін дәлелдеп, бір жерде шешкен жоқ, кітаптары неше түрлі қайшылықтар мен болжамдарға толы; 3) Асструмуф[2] мырзаның «Сарттар>>> кітабынан және тағы бірнеше орыстың жазған кітабынан Ферғана мен Сырдария облыстарының халқы «сарт», ал Самарқанд пен Бұхара облыстарының тұрғындары екені белгілі. өзбектер мен тәжікдурлар;4) Гейер мырза [3] «Түркістан саяхат кітабында» былай деп жазады: «Сарттардың шығу тегі мен шежіресі туралы мәселенің шешімін ғалымдар әлі берген жоқ. Түркістанның түпкі халқы тәжіктер болған, кейін түркі-өзбек халқы иелік етіп, осы екі халықтың бірігуінен шыққан халықтар «сарттар» деп аталды деген болжам мен күдік бар. (Ойна) журналында жазады: ,,Бірақ тарихтан, әдебиеттен бейхабар орыстар мен татарлар Түркістанның Русы мен Бұхара хандығының бес аймағының халқын бір-бірінен ажыратпай «сарт» дейді, бір нәрсеге немқұрайлылық, бәрі оғаш жезөкшелік. Ферғана, Сырдария халқы сартпен танылуы белгісіз)" . Сарттар туралы пікірталастарды негізінен жәдидшілер мен оларға жақын Махмудхожа Бехбуди, Шерали Лапин және т.б жергілікті зиялы топтар жүргізді.Бұл топтың өкілдері «сарт» терминінің Орталық халқына қатысты қолданылуының дұрыстығын мүлде жоққа шығарды. Азия. Сарт терминінің қолданылуына алғашқы қарсылықты Самарқандтағы облыс әскери губернаторында аудармашы болып істеген этникалық қазақ Шерәлі Лапин айтқан. 1894 жылы Шерәлі Лапин мен Василий Бартольд арасында сарт терминін қолданудың заңдылығы мен оның ой-пікірлерін қорғаған мақалалар топтамасында айтылған дау болды. 1894 жылы «Орынбор листовкасы» No 6, 1894 жылы «Түркістан газетінің» 36, 38, 39 сандарында жарияланған және көпшілікке арналған лекцияда айтылған Лапиннің ұстанымы кейінірек жарияланды. «Түркістан» газетінде айтылған «сарт» сөзі шыққан тегіне қарамастан Орта Азияның бүкіл байырғы халқының атауы; ерекше сарт тілі болмағаны сияқты, ерекше сарттар да жоқ;

    @AssasinAssuria-bv3zn@AssasinAssuria-bv3zn10 күн бұрын
  • Осыкаиыошыкадмактынотызжылбоиыгыланкест

    @user-sm8rl2ix2s@user-sm8rl2ix2s10 күн бұрын
  • 😮😢😢

    @user-eq4wb4bw4s@user-eq4wb4bw4s10 күн бұрын
  • Assalamugalaikum Serikjan Bilazh

    @user-kl7ou4wt7d@user-kl7ou4wt7d10 күн бұрын
  • Без тебя это знаю, казакка жоғарыда сауатсыздар отыр.. диплом это не грамотность...

    @user-gz9lh9de2q@user-gz9lh9de2q10 күн бұрын
  • Ассалаумагалейкум, озиниз кимсиз жалпы?

    @user-og1xe3hz5b@user-og1xe3hz5b9 күн бұрын
  • Серікжан 3000 доллар бере аласың ба? Керек болып тұр

    @Kiiii642@Kiiii6426 күн бұрын
  • Биликке келгенде халыктын алдына шыгып ант береди сол ант тобесинен тайкитып урсын жетискен жерлери жок алла кокелер ин танытып жатыр сонда да коймайды

    @user-iv8yx2rv3j@user-iv8yx2rv3j9 күн бұрын
  • Шірік, былжырамашы. ....

    @user-fk3xl1zp4y@user-fk3xl1zp4y9 күн бұрын
  • Жоиттардын ити не сандалап отыр

    @alendelon8198@alendelon819810 күн бұрын
  • серк отрык сойлама хотинларга охшаб

    @bekbergankarimov4163@bekbergankarimov416310 күн бұрын
  • ЁИ.ЕСҮАС СІДІКЖАН ҚАТЫН АҒАМ.СІГІСЖАН.АҒАМ ЁИ.ЕСҮАС ӨТІРІКШІ.АЛДАМШЫ ОТАН.САТҚЫНЫ.ЖАҮЫЗ.ЖЕЗ.ӨКШЕ ОТАН.САТҚЫНЫ АҮЗЫҢ СӨЗІҢ ҚАТЫНЫҢ.ҚӨТТІ.ЕКЕН мен де бір ғана емес

    @user-tb1jh5ec9m@user-tb1jh5ec9m10 күн бұрын
  • Serikjan alhamdullilah subhanallah mashallah barakalla allahu akbar Amin amin amin amin amin

    @user-yz2ec7js7k@user-yz2ec7js7k8 күн бұрын
  • «Темұрнамада» және соған ұқсас кітаптарда сарт атауы руда жоқ (және); 8) Соңғы кездері Түркістанның солтүстігінде сарт деген сөз естілсе, Түркістанның оңтүстігі мен батысында қазақ, татар, орыстардың кесірінен халықтың аузында жиі қолданылады. Мысалы, Ташкентте «сарт арбасы», «сарт шай», «сарт әдет-ғұрып»... Самарқандта «мұсылмандық арба», «мұсылман шахри», «мұсылмандық әдет-ғұрып» деп аталады. 13). Егер қыз өз қалауымен тисе, оны руынан ақша топтап жинап, дауласып шығарып алады. Өз руының атын, жеті атасының атын білмейтіндерді құл - ,,марқұқ" дейді. «Шора» мәжілісінің 1911 жылғы 24-санында марқұм Самарқандық Бақожа «Сарт ләфзи әсілсіздүр» деген тақырыппен бірдеңе жазыпты, одан мынадай қорытынды шығаруға болады: 1) соңғы күндері орыстар арасында 1911 ж. сарт сөзі, «Туркестански ведомости» «әркім орыс журналына бәрін жазып, неше түрлі гипотезалар енгізді. Қазақ ағайындарымыздан шыққан талаптың өкілі Шерәлі Лапин[1] мырза ,, «сарт» деген сөзді қорлаудың бірі, «сары ит» деген мағынада қорлау ,кемсіту, бұл сөзді халықтың атауы ретінде қолданбау керек " - деп жазды. Бұл сөзді қолдануға болмайтынын айтып, Түркістанда қазіргі түркі-өзбек диалектісін «сарт тілі» немесе , «сартский язык» емес «өзбек тілі» деп аталсын "- деп жазды ; 2) Аструмуф2 мырза «Сарттар» деп аталатын 300 бетке жуық орысша кітапты жіктеген. Бұл кітапта Шерәлі Лапин мырзаның бірнеше қарсылығы мен дәлелдері болған шығар. Бірақ Асструмуф мырза, олар сарттардың кім екенін дәлелдеп, бір жерде шешкен жоқ, кітаптары неше түрлі қайшылықтар мен болжамдарға толы; 3) Асструмуф[2] мырзаның «Сарттар>>> кітабынан және тағы бірнеше орыстың жазған кітабынан Ферғана мен Сырдария облыстарының халқы «сарт», ал Самарқанд пен Бұхара облыстарының тұрғындары екені белгілі. өзбектер мен тәжікдурлар;4) Гейер мырза [3] «Түркістан саяхат кітабында» былай деп жазады: «Сарттардың шығу тегі мен шежіресі туралы мәселенің шешімін ғалымдар әлі берген жоқ. Түркістанның түпкі халқы тәжіктер болған, кейін түркі-өзбек халқы иелік етіп, осы екі халықтың бірігуінен шыққан халықтар «сарттар» деп аталды деген болжам мен күдік бар. (Ойна) журналында жазады: ,,Бірақ тарихтан, әдебиеттен бейхабар орыстар мен татарлар Түркістанның Русы мен Бұхара хандығының бес аймағының халқын бір-бірінен ажыратпай «сарт» дейді, бір нәрсеге немқұрайлылық, бәрі оғаш жезөкшелік. Ферғана, Сырдария халқы сартпен танылуы белгісіз)" .

    @AssasinAssuria-bv3zn@AssasinAssuria-bv3zn9 күн бұрын
KZhead