Istanbul | Ce-am găsit în cel mai mare bazar din lume! NU e cum ne imaginam

2023 ж. 20 Қыр.
372 339 Рет қаралды

Descarca gratuit aplicatia Revolut folosind acest link si primesti 50 de lei bonus de bun venit: revolut.onelink.me/z4lF/haihu...
#istanbul #turcia #haihui

Пікірлер
  • Descarca gratuit aplicatia Revolut folosind acest link si primesti 50 de lei bonus de bun venit: revolut.onelink.me/z4lF/haihuiindoi

@haihuin2@haihuin28 ай бұрын
    • Noi deja avem superaplicatia Revolut! 👍👍

@mariusilie7544@mariusilie75448 ай бұрын
    • Revoluția gratis😅...depinde de ce plan alegi😊

@georgianas1881@georgianas18818 ай бұрын
    • 0

@FloareaOnica@FloareaOnica2 ай бұрын
  • Ceea ce este de ceva timp moschee are la bază - de fapt - Catedrala „Sfânta Sofia”, Biserică Ortodoxă, zidită de Sfântul Constantin cel Mare, în veacul al IV-lea, apoi, refăcută din temelii de Iustinian cel Mare, în veacul al VI-lea. „Împărăteasca Cetate” a căzut sub imperiul otoman la 29 mai 1453, când turcii au intrat în ea pe cai, în vremea sultanului Mehmet al II-lea, cunoscut drept „Cuceritorul Constantinopolului”, cel care însă - încercând să cucerească și teritoriul românesc - a fost învins de Voievod Ștefan cel Mare și Sfânt. Biserica aceasta măreață este zidită de împărații bizantini, turcii au pus minaretele, și au stricat superbee mozaicuri cu chipul Maicii Domnului, al Mântuitorului, al Sfinților Părinți cu acele pasaje din Coran. Aceasta biserică este prototip pentru bisericile bizantine, dar este prototip și pentru turci, care și-au construit moscheele după modelul Catedralei Sfânta Sofia. În 2009, când am mers într-un pelerinaj, am observat modificările aduse de islam, dar, pe atunci era muzeu, am văzut niște icoane din mozaic superbe, care stau la baza iconografiei bizantine. De fapt, această mare biserică a fost o mie de ani bizantină, ortodoxă, Constantinopolului fiind inima fostului Imperiul Bizantin. Văd că mai toate site-urile o dau moschee de când i-au schimbat destinația, dar bine ar fi să nu uităm istoria...

@mariastanciu7976@mariastanciu79768 ай бұрын
    • ❤❤❤ vă multumim că respectați ADEVĂRUL .

@floareamaxim9953@floareamaxim99538 ай бұрын
    • Adevărat!

@danielaalb1917@danielaalb19177 ай бұрын
    • Ce au făcut musulmanii cu catedrala este o barbarie!

@elenatina982@elenatina9827 ай бұрын
    • @getamuresan1621@getamuresan16213 ай бұрын
    • În vara lui '97 am vizitat aceasta catedrala....era muzeu, nu se impunea acoperirea capului ptr femei și țin minte ca se făceau ceve recondiționări.....

@user-yz2ge8dx8h@user-yz2ge8dx8h3 ай бұрын
  • ❤Ăsta DA oraş, fostă capitală👍 Îmi place enorm . Are TOT ce vrei : soare, mare, vânt şi munți, istorie, cultură, mâncare super gustoasă, peisaje superbe din dronă, clădiri pitoreşti, ...ESTE O ÎNCÂNTARE vlogul acesta❤ ...Istanbul a urcat pe locul 1 👏👏👏 ...Excelent sfat despre Revolut👍 Mulțumim🌷

@mihaelaionescu1316@mihaelaionescu13168 ай бұрын
    • Glumesti cred ? Mai haos si "tiganie"+ mizerie ca in orasul ala ? rar vezi

@sorinpopa1442@sorinpopa14428 ай бұрын
  • Hagia Sofia trebuia sa ramana muzeu in semn de respect pentru istoria sa. Nici macar nu aveau nevoie de ea, din moment ce au zeci de mii de moschei(cine stie cate sute-mii doar in Istanbul). Ca oras in general, multa nebunie, haos, zgomot, circ. Merita sa vizitezi doar pentru cladirile istorice Bizantine/Grecesti (care reprezinta principalele obiective turistice ale orasului).

@BWSBwoi@BWSBwoi8 ай бұрын
    • Musulmanilor le repugna o biserica crestina, asa ca scopul lor a fost sa inlature orice urma de crestinism.....

@maggievenes8141@maggievenes81418 ай бұрын
    • Si pentru mancare si servicii care sunt bune.

@nick_yt23@nick_yt238 ай бұрын
    • 😂

@chissilvia5303@chissilvia53038 ай бұрын
    • Nu este moschee ,este biserica!!!!!!!!!!!!!!

@gabifurtuna7044@gabifurtuna70447 ай бұрын
    • Pe buuune ! Moscheie???!!! Acesta e simbolul creștinătății pe care l- au călcat în picioare..... ce slabi si frustrați sunt!

@andra4025@andra40257 ай бұрын
  • Prima tara vizitata de mine in aprilie 1990..nu erau asa multi turisti....da totul super ca intotdrauna!!❤

@mariawagner3414@mariawagner34148 ай бұрын
  • Istanbul este o aventură pe cinste.Turism la cote înalte ,dar nu pentru toate buzunarele.

@nelugrigore1124@nelugrigore11248 ай бұрын
  • Foarte frumos orasul Istanbul, ideea este sa mancati la restaurantele mai putin turistice, mancarea este mai ieftina si mai gustoasa. Data viitoare incercati si orasul Izmir, va garantez ca veti ramane foarte placuti surprinsi de Izmir!

@ftoma3863@ftoma38637 ай бұрын
  • Clar! Istanbul este o destinație turistică unică ce poate fi cu adevărat înțeleasă în mai mult de șapte zile!

@romibauer4918@romibauer49188 ай бұрын
  • Sunteti cei mai sompatici bloggeri de turism din Romania! Calatorii placute!

@ralucatudorancea7237@ralucatudorancea72378 ай бұрын
  • Hello, traiesc in Capetown/ RSA de 35 ani, am amintirea tele divertismentului de calitate care acum nu se mai gaseste in RO... Avem de plan vizite in Turkcia si v-am gasit pe dvz. Aduce doamna cu Stela Popescu Bitanescu, ca verva, subtilitate si inteligenta. De domn as spune ceva gen Dumitru Furdui, cu inocenta pura in ochi. Imi place cum doamna vorbeste engleza la perfectie cu turkcii care n-o vorbesc deloc. Stay healthy, safe travels stukkie and boykie!

@user-qg9ol1mz2n@user-qg9ol1mz2n7 ай бұрын
  • Ma bucur mult sa va vad din nou, pot sa va spun ca sunt fanul vostru. Da, este recomandat sa mergeti dimineata pana in ora 10 pentru a vizita, unele dintre cele mai frumoase si impresionante edificii, biserici, bazaruri si multe alte locuri minunate aflate in Istambul. Am vizitat minunatul oras in aprilie in perioada postului musulmanilor, a fost superb, impresionant, magnific!! Va doresc mul, mult succes in toate "preumblarile voastre"! Toate sunt6 interesante si foarte atragatoare! Eu chiar va iubesc!

@somodiioana6459@somodiioana64597 ай бұрын
  • Stiati ca, in Sibiu, in centrul istoric, se afla Catedrala ortodoxa Sfanta Treime, care este o copie la scara mai mica a Hagi-ei Sofia? Calatorie placuta in continuare si aveti grija de voi!🤗🤗

@florinpopescu1331@florinpopescu13318 ай бұрын
    • Biserica de pe Mitropoliei?

@lilianaavram6419@lilianaavram64198 ай бұрын
    • @@lilianaavram6419 Da, Mitropoliei nr.33-35

@florinpopescu1331@florinpopescu13318 ай бұрын
    • foarte interesant .

@dorinadammers4254@dorinadammers42547 ай бұрын
  • Inele, cercele Ioan! Ai fost tare simpatic! Ai avut dreptate: oboseala si a spus cuvantul! Una peste alta umorul mi a placut! Sunteti ffff buni si va urmaresc cu mare drag! Andreea esti fff talentata in povestile expuse in vlogurile voastre! Ioan este tare in filmarile pe care le face! Deci sunteti o echipa super buna! Va completati perfect!

@nicoletagheaus1848@nicoletagheaus18488 ай бұрын
  • DA,ESTE MAGNIFIC ISTAMBULUL,HAGIA SOFIA PUTEA SA RAMINA MUZEU,DIN RESPECT PENTRU ISTORIA EI.! AM VIZITAT ISTAMBULUL IN 1992,DAR CIND AM AJUNS ACOLO,MI-AM ADUS AMINTE CA LA 15 AUGUST1714,AHMED AL 3LEA,LA ORDINUL LUI C-TIN BRINCOVEANU CU CEI 4 FII AI SAI SI SFETNICUL IANACHE AU FOST DECAPITATI SI ARUNCATI IN APA BOSFORULUI.FELICITARI PENTRU VLOG!

@florisin7763@florisin77638 ай бұрын
  • Istanbul este orașul meu preferat. ADOR Istanbul-ul!!!❤ Dar e foarte puțin o săptămână pentru a vizita toate locațiile orașului. Doi ani am locuit acolo și este un oraș cu multe contraste, dar se schimbă zi de zi. Este un oraș mereu în mișcare. Evident sunteți în centrul istoric, dar mai este și pe continentul Asiei. Offfff, trebuie să vizitați tot orașul, dar e nevoie de mult mai mult timp. Apropo, este un oraș cu ambuteiaje 24/24. Chiar și la 2 noaptea sunt ambuteiaje. Chiar și în pandemie erau ambuteiaje😅😅😅

@RoxyRo762@RoxyRo7628 ай бұрын
  • Frumos ,interesant ,Istanbulul si bazarul din Istanbul si placintele si prajiturile turcesti sunt foarte gustose ,delicioase ! Ador baclavaua cu nuca si cu fistic ! Un blog superb ,foarte reusit !Felicitari ,Andreea si Ion !👏🌹👏💖🥇💎🎩

@ileanavasilescu895@ileanavasilescu8958 ай бұрын
  • Voi aveti multa energie si aveti timp pentru o revenire in faimosul Istanbul! Sa fiti sanatosi si fericiti oriunde v- ati afla pe mapamond!Anca&Marius din Mannheim, Germania!🤗🤗

@mariusilie7544@mariusilie75448 ай бұрын
  • Nu mi-au ajuns 9 ani sa vad tot. in Istanbul ,dar mai este timp...

@cristinamadalina1170@cristinamadalina11708 ай бұрын
  • Ce frumos, Istanbul este un loc cu atatea de vazut, ca-ti trebuie o luna sa descoperi tot. Va imbratisez din Bucuresti!❤

@cristinaenache355@cristinaenache3558 ай бұрын
  • Superb! Tocmai ne-am întors din Turcia și retrăiesc ceea ce vedeți voi. Am strabatut Turcia trei săptămâni si as pleca din nou.Când puteți încercați să vedeți și restul orașelor, ca nu veți regreta! Mult succes în tot ce v-ati propus! Va urmăresc cu mare drag!❤

@nedicnedic4370@nedicnedic43708 ай бұрын
    • Am fost acolo 10 zile, în august 2023 ! A FOST BESTIAL, SUPERB, RĂGNET DE FRUMOS ! Dar tu, că ai stat acolo 3 săptămâni? TE INVIDIEZ. MERITĂ VIZITAT IAR

@cristianmarius4694@cristianmarius46947 ай бұрын
    • @@cristianmarius4694 Da sa stii ca sunt multe de văzut! Anul acesta a fost a21-a oara, am străbătut Turcia în lung și lat cu mașina personală. De fiecare data am descoperit ceva nou. Călătorii plăcute, indiferent unde vei alege sa mergi!

@nedicnedic4370@nedicnedic43707 ай бұрын
  • Istambulul este fantastic cu multa istorie cu multe obiective turistice si cu oameni minunati Spun asta pt ca atunci cind am fost in Istambulul eu m am pierdut de grup si un tinar turc m a ajutat sa mi gasesc grupul fara sa stiu pe vremea aia engleza Bazaru este mult mai modernizat decit il stiu eu (1992-3)Minunat vlog Acum astept cu nerabdare noua voastra destinatie

@leonidakhoury9907@leonidakhoury99078 ай бұрын
  • Am fost in Istambul acum 5 saptamani. Impresionant. In aeroport am la taxi am intalnit un agent deosebit, BOZO. El ne-a pus la dispozitie taxi, excursii, croaziera pe Bosfor, turul orasului de 7 ore unde a venit si el personal sa ne explice istoria orasului, fiind vorbitor de engleza. Daca ar fi mai curat orasul, ar urca in lista oraselor dar din pacate este plin de mucuri de tigari, plasticuri… va multumim hai hui in 2 ca ne-ati plimbat prin Istambul

@lucialupu4530@lucialupu45308 ай бұрын
    • Istanbul este un oras foarte curat comparativ cu multe orase vest-europene. Desi l-am vizitat cu cativa ani in urma, banuiesc ca povestea a ramas la fel. Cel putin in zonele turistice nu exista cosuri de gunoi. Nu am inteles de ce, apoi am aflat ca acestea au fost eliminate datorita faptului ca erau folosite pentru plasarea de bombe de catre teroristi PKK.

@claudiusclamna749@claudiusclamna7497 ай бұрын
  • Wow! Orasul ca in palma privit de sus! Impresionante filmari! Ambele vloguri - marca HaiHuiin 2! Multumiri! 🤗🤗❤❤

@liuseagrigoriu1611@liuseagrigoriu16118 ай бұрын
  • Din Constanta fiind,adica la 6-7 ore de mers cu masina de Istanbul, l-am vizitat de multe ori si m-as mai intoarce de tot atatea ori.Este fascinant orasul , mereu e ceva nou de facut /vazut, nu te plictisesti niciodata..Are o energie aparte acest loc..

@k.m9550@k.m95508 ай бұрын
    • E un oras construit pe spinarea popoarelor calarite de turci.. probabil de-aia are atat farmec 😂😂

@Andrei-qi4tm@Andrei-qi4tm8 ай бұрын
  • Am fost in mai multe randuri prin toate aceste locuri, iar revederea lor m-a uns pe suflet. Multumesc!

@Cibo-uh5go@Cibo-uh5go8 ай бұрын
  • Simply the best and cute travel couple...humble, well documented, with a high respect for other cultures. LOVE YOU !❤❤❤

@elapibo7445@elapibo74458 ай бұрын
  • Sunteți minunați și va mulțumesc pt toate frumusețile pe care le-am văzut cu voi. 😀😍❤️❤️

@veveveverita521@veveveverita5213 ай бұрын
  • Un reportaj minunat dintr-un " loc minunat"! Mulțumim "HAIHUI"❤❤❤

@rodica5782@rodica57828 ай бұрын
  • Aici ,in zona Galata se mananca bine,ieftin si curat ! E animatie seara,lume buna si distractie !

@cristinamadalina1170@cristinamadalina11708 ай бұрын
  • Cat de frumos este totul,vedem Turcia prin filmuletele voastre.Imi sunteti tare dragi❤❤

@ligiaanamariavlog2084@ligiaanamariavlog20848 ай бұрын
  • Am fost si eu acum 6 ani in Instambul intr-un team building de 3 zile. Nu ma asteptam sa imi placa asa de mult. Am avut un ghid ptr 2 zile si ne-a plimbat peste tot. Recomand si o plimbare cu barca pe Bosfor. Enjoy! ❤ Istanbul e o comoara

@emiliadaniluc5424@emiliadaniluc54248 ай бұрын
    • Cât tea costat ghidul pt 3 zile?

@mariusbanatanu4344@mariusbanatanu43444 ай бұрын
  • Am lucrat 4,5 ani la Istambul....A fost uimitor de frumos...

@nicusoriordache8991@nicusoriordache89917 ай бұрын
  • Bazarul este foarte scump..tocmai m am intors pe 6 oct.din Istanbul..am vizitat..manastirea sf Sofia pe când era manastire .am fost de 5 ori in Instanbul..si m as mai duce de inca 500 de ori..este superrrrr

@ameliamandica2893@ameliamandica28937 ай бұрын
  • Sunteti foarte destepti,bine informati.

@elenabarbul9307@elenabarbul93077 ай бұрын
  • Sunt multe locuri de vizitat în Istanbul, o moschee mai mare este Moscheea Albastră dar este interesant dpdv gastronomic și ca stil de viață ceea ce ați surprins destul de bine. Aștept cu nerăbdare noile destinații🙏👏😒

@anca2366@anca23668 ай бұрын
  • Mulțumim dragilor de la Chișinău Sănătate duhovnicească și realizări Înger la drum

@lidiacebotari4347@lidiacebotari43478 ай бұрын
  • Felicitări s-o țineți tot așa explicați bine și în detaliu și pentru persoanele cu deficiențe de vedere 5:17

@florinnenita3883@florinnenita38838 ай бұрын
  • O Duminica binecuvintata va doresc

@tamaraandrei-glausch9235@tamaraandrei-glausch92352 ай бұрын
  • Super interesant trip ! Istanbul este mereu seducător.

@springmoodalma@springmoodalma8 ай бұрын
  • Mulțumesc frumos pentru acest "răsfăț" vizual din acest oraș cuprins pe 2 continente!

@malvinastanciu505@malvinastanciu5058 ай бұрын
  • Îmi pare rau andrea ca nu ti ai cumparat aceea jacheta îți venea foarte bine și s a vazut ca ti o doreai trebuia sa faci o excepție ca doar nu cumperi haine în fiecare zi va pup

@EvamariaKantor-gr2de@EvamariaKantor-gr2de8 ай бұрын
  • Frumoase locuri ne arătați, și povestea este care face totul un întreg,una fără alta nu ar fi atît de interesant,un weekend plăcut

@lajoseta1442@lajoseta14428 ай бұрын
  • Foarte frumos Istanbulul, mulțumesc pentru vlog.

@nicoletatent4096@nicoletatent40968 ай бұрын
  • Super de frumos!Mulțumesc!

@silviavoicila456@silviavoicila4568 ай бұрын
  • Hai hui sunteți minunați și frumoși împreună. Mulțumesc pentru videourile interesante pe care le realizați. Felicitări pentru efortul depus!

@mirelanitu1174@mirelanitu11744 ай бұрын
  • Minunat, tot ce ne ați arătat! Călatorie plăcută in continuare! Asteptam cu nerabdare surpriza destinației❤️🙌

@cretazoita7475@cretazoita74758 ай бұрын
  • Superb....să nu uitați de sabia noastră sfântă!!!

@giulianoschei@giulianoschei8 ай бұрын
  • Sunteti simpatici, curajosi si va felicit ptr tot ce faceti! 👏👍🍀🤩🤗❤️

@MsZarnesti@MsZarnesti2 ай бұрын
  • Fabulos oras....vizitat de mai multe ori....astept cu nerabdare sa vad pe ce meleaguri popositi si astfel sa ma pot plimba cu voi odata. Drum bun oameni frumosi!!!!

@aleculoredana1369@aleculoredana13698 ай бұрын
  • Faceți o prezentare foarte frumos felicitări multumim❤❤

@laurentiu9439@laurentiu94398 ай бұрын
  • Felicitări sinteti minunați și tot ce ne arătați e superb ❤❤❤sănătate multa și călătorii plăcute în continuare

@lidiabodor4482@lidiabodor44828 ай бұрын
  • Toate cele bune dragilor ! Sunteti minunati ! 👍🍀❤️🙏🇸🇪

@auricaionascu6907@auricaionascu69078 ай бұрын
  • Da f frumos! Câta energie pozitivă emanați voi ! ❤

@cristinaelenaleureanu3781@cristinaelenaleureanu37818 ай бұрын
  • Super sa fiti sanatosi si fericiti va dores

@petreristea6163@petreristea61638 ай бұрын
  • Foarte frumoase prezentarile voastre,❤❤❤❤❤👍👍👍👍👍👍

@cristianconstantin6033@cristianconstantin60338 ай бұрын
  • Cat de frumoase sunt vlog-urile voastre! Imi este ffff drag de voi!❤🤗

@diaoji4901@diaoji49018 ай бұрын
  • Foarte frumos . Multumim dragilor .

@dorinadammers4254@dorinadammers42547 ай бұрын
  • Frumosii!va iubesc!multumim!❤

@rinarina5716@rinarina57168 ай бұрын
  • Foarte frumos!Mulțumesc!

@miricaiuliana@miricaiuliana7 ай бұрын
  • Felicitări!Sunteți doi oameni minunați. 👍

@nelabotas9858@nelabotas98588 ай бұрын
  • Superb ❤ Eu vă mulțumesc, la câteva zile lucrez mai cu spor seara ascultându-vă/vizionându-vă vlogurile 🫶

@raluhomeeducationuk@raluhomeeducationuk7 ай бұрын
  • Foarte frumos! Felicitări!

@marianaianosdan2668@marianaianosdan26688 ай бұрын
  • Thanks for the insurance tip, I will definitely check on December when mine is due.

@radupac@radupac7 ай бұрын
  • Da...interesant vlog!...probabil cel mai cel mai cel dun tot ce ati făcut. Ai curaj și ptr asa îți mulțumim

@dummus08@dummus087 ай бұрын
  • Multumesc,Am ajuns și eu cu voi!❤

@elenaborcea3415@elenaborcea34158 ай бұрын
  • Vă urmărim dragii noștri cu mare interes. E tare controversat acest mare Istanbul. Mie mi a și plăcut, mi a și displăcut pentru anumite aspecte. M a surprins mereu mirosul de fosă septică....am înțeles că nu au sistem de canalizare. In rest e superb acolo. Culinar nici nu mai amintesc! Moscheea este ireal de frumoasă. Love dragilor!❤️❤️

@carmenmorar9443@carmenmorar94438 ай бұрын
    • Moscheea este marea Catedrală bizantină Sfânta Sofia... Turcii i-au pus minarete și pasaje din Coran... Și au distrus mozaicurile cu sfinți, capodopere universale...

@mariastanciu7976@mariastanciu79768 ай бұрын
  • Frumos si voi sunteti adorabili.

@simonamanolache4335@simonamanolache43358 ай бұрын
  • Multumesc. Foarte interesant este Istanbul, urmează să-l vizutes. Îmi doresc.

@mariarusu5387@mariarusu53878 ай бұрын
  • Dragilor, mi-a facut placere sa va intalnesc in persoana. Dupa cum v-am promis, v-am lasat un comment aici! Foarte interesant Isanbului si abia astept sa vad ce vor aduce vlogurile viitoare.. Va tinem pumnii in calatoriile voastre!

@georgec89@georgec898 ай бұрын
  • Foarte frumoase filmările și documentarea. ❤️🍰

@emiliapop8949@emiliapop89498 ай бұрын
  • Un alt vlog de nota 10 plus! Sunt tare curios care sunt urmatoarele tari pe care le vizitati.

@adybrasov333@adybrasov3338 ай бұрын
  • Dragilor,si noua ne-a placut Instanbulul(l-am vizitat,anul trecut)! Intr-adevar,este,fabulos! Aceleasi,sincere FELICITARI si pt.acest vlog, pe care ni l-ati prezentat! Sunteti,SPECIALI!Din toata inima va dorim sa fiti sanatosi,fericiti si s-aveti reusite-n tot ceea ce v-ati propus sa realizati!☘️🍀

@florentinapancescu1771@florentinapancescu17718 ай бұрын
  • Mi ati făcut o pofta de Istanbul. Nu l am văzut de vreo 6 ani. Succes în continuare și drum bun

@luciaconstantinescu1914@luciaconstantinescu19148 ай бұрын
  • Am impresia că am călătorit cu voi))))). Mersi e foarte frumos 😍

@anyta6139@anyta613921 күн бұрын
  • Foarte interesant! Suntem interesați să vizităm Istanbulul. Mulțumesc! 👏

@luminitamezin4884@luminitamezin48847 ай бұрын
  • Va salut și va multumesc căci cu voi am ocazia sa vad și eu este foarte , frumos tot ce am văzut va doresc în continuare calatorie placuta, vreau sa îți spun căci erai simpatica cu baticul aveți grije de voi Va îmbrățișez.👍👋🥰😍❤❤❤❤

@elenasavu889@elenasavu8898 ай бұрын
  • Foarte frumos Istanbulul!👍

@user-jj2ci8tq3v@user-jj2ci8tq3vАй бұрын
  • Foarte frumos va urmaresc din M M sa fiti sanatosi frumosilor aveti grija de voi va urmarim cu mare drag si interes foarte fain Instanbul bravo

@irinalauriuc2430@irinalauriuc24307 ай бұрын
  • Felicitari frumosilor

@tamaraandrei-glausch9235@tamaraandrei-glausch92352 ай бұрын
  • Damn!!! Ma uit la tv si sunt inpresionat dar sa mai fii si acolo! Un mare plus VOI, care ne purtati de parca am fi toti acolo❤❤❤!! Superb

@tunelos@tunelos7 ай бұрын
  • Terog frumos posteaza si piesele ce le pui in videoclipuri teroogg !! Gasesti niste piese perfecte traditionale tarii respective !! 🥺❤️🥰

@ceachy16@ceachy168 ай бұрын
  • Minunat. Calatorie placuta .

@VasileIancu-fb2gm@VasileIancu-fb2gm8 ай бұрын
  • Un oraș frumos! Multumim!

@CristinaFilms@CristinaFilms7 ай бұрын
  • Multumesc mult 🎩🙏🤗🌹

@topalaluiza9647@topalaluiza964718 күн бұрын
  • Foarte frumos Istanbulul , are de toate , moscheea superba ! Ședere plăcută saaveti !

@ioanszabo274@ioanszabo2748 ай бұрын
  • Bună dragilor! Vă urmăresc cu mare drag de mai bine de un an, sau de doi. Vă recomand, în Turcia în luna septembrie dacă vreți Lara, Belek...Este fabulos! Este cald, oamenii sunt deosebiți, este vreamea pentru plaje și baie! Toate cele bune!

@gabrielchiriac5673@gabrielchiriac56732 ай бұрын
  • Ce oras superb! Bucataria lor ma atrage in mod deosebit, mai ales patiseriile! Baclavalele sunt de vis! Aglomeratia nu imi e pe plac, dar asta e pretul platit de un astfel de un oras....

@user-ub2ec7ex4i@user-ub2ec7ex4i7 ай бұрын
  • Trist ff trist cu Hagia Sofia

@ioanagrozavv6505@ioanagrozavv65058 ай бұрын
  • Este fabulos acest tărâm de poveste. Foarte Interesant🤗🤗👍

@mihaelaachim8449@mihaelaachim84497 ай бұрын
  • Ma bucur ca macar acolo suntem obligati sa ne imbracam cum ne cer ei, ca sa putem intra, ca in manastirile romanesti se intra cum se vrea, mai imbracati sau invers😂

@silvianamoldoveanu41@silvianamoldoveanu418 ай бұрын
  • Dragilor prin voi mi-am adus aminte cu drag de rugacinile lor care nu le-am mai auzit de acum 4 ani , de atunci nu am mai vizitat Istambulul Sa aveti parte de vizionare pplacuta.❤❤❤❤

@mariastoian9628@mariastoian96288 ай бұрын
  • 🥰 Foarte frumos Istambulul 👍💕 si dupā asa o zi plinā ,sigur dormiti foarte bine noaptea. 😊😂😘🙋🏼

@relimary987@relimary9878 ай бұрын
  • Superb și interesante 😮

@bleortuolimpia5953@bleortuolimpia59533 ай бұрын
  • ❤❤❤ frumos,sau Mai bine zis fabulos

@magdalenanedelcu7410@magdalenanedelcu74108 ай бұрын
  • Foarte frumos Istambulul...inca cateva zile si mergem si noi ..❤

@danielaalb1917@danielaalb19178 ай бұрын
  • MULȚUMIM, SUNTEȚI MINUNAȚI LA FEL CA ȘI ORAȘUL !

@petipeti6095@petipeti60957 ай бұрын
  • 😊❤buna dragilor f frumoase imaginile; m ati speriat cu coada la moschee, dar ma bucur ca nu ati aateptat mult, a meritat asteptsrea ce arhitectura interesanta😊❤

@claudiatoboc@claudiatoboc8 ай бұрын
  • Foarte interesant👍

@UNICORNSF3ProgameplayProRACER@UNICORNSF3ProgameplayProRACER8 ай бұрын
  • Multumim pentru efortul depus!