КОЗАКИ 3 | ШВИДКОСТРІЛЬНІСТЬ І СИЛА ПОСТРІЛУ | РЕДАКТОР

2023 ж. 10 Қаң.
7 098 Рет қаралды

Тут робимо практичний дослід, аби підтвердити або спростувати твердження, що найефективнішим є покращення двох швидкострільностей у порівнянні зі силою пострілу.
У цьому відео я провів серію сутичок по різному покращених і тренованих підрозділів, щоб на практиці це все перевірити.
За результатами дослідждення ви будуту знати, які покращення у академії для стрільців варто робити граючи у рейтингову гру.
________________________________________________
Запрошую у наш дискорд:
/ discord

Пікірлер
  • Гарно продемострував .Так і є треба старатися взяти 2 швидкострільності , але якщо бачите що на вас іде швидкий раш і вам не стане ресурсів треба брати вугільну силу пострілу і залізну ) І ще треба враховувати якщо ви візьмите 2 швидкострільність майже під час бою , то вам не стане вугілля , розсхід з двома швидкострільностями дуже великий )

    @Veon_Ua@Veon_Ua Жыл бұрын
    • Я загалом дійшов до висновків, що стрілецька піхота на стандарті в 15 хвилин миру не є ефективною.

      @seawolf9582@seawolf9582 Жыл бұрын
  • Най квітне український ютуб!💚

    @bundes_ua@bundes_ua9 ай бұрын
  • Чудове відео, на старті багато кому може допомогти. Продовжуй далі )

    @mor1273@mor1273 Жыл бұрын
    • Дякую за підтримку

      @odin_ua@odin_ua Жыл бұрын
  • Гарна робота, to be continued... чекаємо)

    @vovabenyk1327@vovabenyk1327 Жыл бұрын
    • Дякую

      @odin_ua@odin_ua Жыл бұрын
  • Гарний досвід

    @gsm-lg7ys@gsm-lg7ys Жыл бұрын
  • Дякую за корисну інформацію!!! Героям Слава!!

    @user-ii2tn8tp2l@user-ii2tn8tp2l7 ай бұрын
  • Гарне та наглядне відео. 👍🇺🇦💪 Воно підтверджує тактику: спочатку - першу скорострільність, потім, якщо немає загрози зостатися без вугілля в бою - друга, а вже потім - потужності пострілу. Якщо ж на носі бій, а з ресурсами напряги, то бери те, на що хватає, але щоб не зостатися посеред бою без набоїв. 🙂

    @user-zr1gn9gu4j@user-zr1gn9gu4j Жыл бұрын
    • Саме так, дякую за правильні висновки 👍

      @odin_ua@odin_ua Жыл бұрын
  • цікаво було б подивитись на зелених з повністю покращеною силою пострілу, скільки залишиться мушкетерів)

    @TheDreadnout@TheDreadnout Жыл бұрын
  • Взагалі не граю в цю гру, але стало цікаво подивитись декілька відео. А що, якщо в рейтинговій грі, вдвох з союзником побудувати сумісну цілу стіну через всю карту? По половині на брата. Наче має вийти дешевче, ніж дві стіни навколо кожної бази.

    @lev-tv-acc@lev-tv-acc Жыл бұрын
    • Як на мене, є недоліки: - при такій стіні буде важко тримати оборону, потрібно буде ганяти війська вправо/вліво при обороні я вже не кажу за повільні гармати. Противник матиме більше шансів її розбити відправивши гренадерів у багато кінців - союзник може не встигнути прокачати міцність стін а це теж ризик, я вже не кажу про ризик якщо союзник не ефективно буде тримати оборону. Якось так, може ще шось, але мені здається це головні причини не ефективності

      @odin_ua@odin_ua Жыл бұрын
    • Гарний задум, але 15 хвилин трохи замало, от 20 хвилин цілком. Тут є свої недоліки чи буде союзник слухатися тебе та робити те що скажеш чи ні. Стінку будувати потрібно, але деревяну й бажано по дві, якщо буде змога, а між собою і союзником стінку не ставити. Гіп та Аді довели, що маючи маленьку компактну фортецю та ззовні дерев'яні стінки найкраще рішення, тим більше мій задум на практиці вдався.

      @seawolf9582@seawolf9582 Жыл бұрын
    • Якщо у союзника немає кам'яної стіни або немає башт - то йому варто допомогти з цим. Тим більше, що загороджувати свій куток вийде приблизно так само як і пересікти стіною всю карту.

      @user-bx1wo8cy1e@user-bx1wo8cy1e Жыл бұрын
  • Дякую за тест!

    @p0pka_enota@p0pka_enota Жыл бұрын
  • Цікаві досліди! 😀👍 Знову згадав Подерев'янського. 😂 Подяка за експеримент! 💙💛

    @t.v.9696@t.v.9696 Жыл бұрын
    • Дослід про жабу? 😆

      @odin_ua@odin_ua Жыл бұрын
    • @@odin_ua ну звісно, Мирон Опанасович! 😄

      @t.v.9696@t.v.9696 Жыл бұрын
    • @@t.v.9696 😆

      @odin_ua@odin_ua Жыл бұрын
  • цікаво, дякую за відео

    @playsforfunsnow@playsforfunsnow Жыл бұрын
    • Дякую за підтримку

      @odin_ua@odin_ua Жыл бұрын
  • дуже цікаво було дивитись на тести) якщо вигадаєш ще таких тестів - з задоволенням подивлюсь)

    @arseniiderkach4265@arseniiderkach4265 Жыл бұрын
    • Дякую :)

      @odin_ua@odin_ua Жыл бұрын
  • Може трішки не так і ти продемонстрував як б хотілося іншим , але суті воно всерівно не міняє , найкраще це дві швидкострільності на початку , потім 1 швидкострільність і вугільна + залізна сила пострілу , а 3 там де все сила пострілу навіть рахувати не треба , це неподобство , 1 швидкострільність має бути 100% 👍👍👍👍👍

    @Veon_Ua@Veon_Ua Жыл бұрын
    • Так так, бачу, шо трохи не так як би хотілося іншим :)

      @odin_ua@odin_ua Жыл бұрын
  • І потім експеримент не повний. Як правило в грі по переду ідуть рундашири, а вони мають захист від пуль, і чим більше рундаширів тим результат буде інший. І в грі теж є свої нюанси, хтось і ряди мушкетів увірветься шв кіннотою і вже частина не стріляє. Тому в "чистому виді" може бути твій варіант

    @fordmondeo4772@fordmondeo4772 Жыл бұрын
    • Морально застаріла тактика

      @seawolf9582@seawolf9582 Жыл бұрын
    • Рундашири, кіннота чи ще щось інше, навіть рельєф - сторонні фактори, які заважатимуть побачити реальний ефект від апгрейдів,

      @odin_ua@odin_ua Жыл бұрын
    • @@seawolf9582 яка саме?

      @fordmondeo4772@fordmondeo4772 Жыл бұрын
    • @@odin_ua так. А ще не завжди рівна кількість мух зходяться+ драгуни.Тому це все умовно. Контроль вирішує

      @fordmondeo4772@fordmondeo4772 Жыл бұрын
    • @@fordmondeo4772 та саме ця тактика, де спереду рундашири, а позаду стрільці. Взагалі рундашири (куплені мають найкращий бонус до куль та й здоров'я у них не менше, ніж у звичайного стрільця. І що воно дасть в результаті? Стрільці будуть не прокачані з 15 хвилини миру, а запорука тут лише одна, хто швидше піде в наступ і здолає, тому легше буде. Навіть профі гравці, яким вдається прокачати стрільців на повністю до 20 хвилини гри, мають слабку армію. Дуже слабку. Так, можна мати куплених рундаширів та трошки драгунів, але даний концепт уже давно морально віджив своє та не є ефективним.

      @seawolf9582@seawolf9582 Жыл бұрын
  • Гарне відео!

    @user-kr4eo5ss4n@user-kr4eo5ss4n Жыл бұрын
    • Дякую

      @odin_ua@odin_ua Жыл бұрын
  • Надо такие эксперименты проведите, думаю, отправляя отряды через атаку, с расстояния Результат между красным и синим мог бы отличаться

    @jacklondon5840@jacklondon5840 Жыл бұрын
    • Так можна і так спробувати. Так може відрізнятись. Але головна ідея була порівняти що краще 1ша швижкострільність і дві сили пострілу за 5к заліза і 11к вугілля порівняти з двома швидкострілностями

      @odin_ua@odin_ua Жыл бұрын
  • 💙💛 як завжди

    @gamesonua8703@gamesonua8703 Жыл бұрын
    • 💙💛 дякую

      @odin_ua@odin_ua Жыл бұрын
  • Цікаве відео вийшло =) Якщо грати в прокачки за мушкетерів в рейтинг, то можна брати 2 скорострільності залізну силу та силу пострілу за 4к золота до 15-тої хвилини. Якщо грати в 400 рундаширів та 2 скорострільності то виходить брати 2 скорострілки та силу пострілу за залізо.

    @SwanUav@SwanUav Жыл бұрын
    • ключове тут до 15-тої хвилини, бо коли вкладаєшся в прокачки, то треба йти нападати, так як економіка через такі вкладення в юнітів страждає сильно

      @SwanUav@SwanUav Жыл бұрын
    • авжеж, треба балансувати між економікою і армією

      @odin_ua@odin_ua Жыл бұрын
  • А зараз кінцева сила пострілу не залежить від порядку прокачки в академії і в казармі?

    @user-hq6jp6nc4i@user-hq6jp6nc4i10 ай бұрын
    • Так ,раніше (у перших козаках) залежала, я думав і тут так, але я перевірив зараз ні. Можна качати як заманеться.

      @odin_ua@odin_ua10 ай бұрын
  • Насправді це все відносно, бо поративчи мінімальну кількість ресурсів і часу на собор або два ми отримаємо +- одного священика на 10 солдатів, що є НАБАГАТО ефективніше ніж ці всі дорогі (але всерівно важливі) покращення

    @Yakubishyn_Maksym@Yakubishyn_Maksym Жыл бұрын
    • Згоден, але що якщо ваш противник зробе покращення і теж прийде зі священиками ?

      @odin_ua@odin_ua Жыл бұрын
    • @@odin_ua само собою!!! покращення обов'язкові, але попи також можуть сильно допомогти)))

      @Yakubishyn_Maksym@Yakubishyn_Maksym Жыл бұрын
    • @@Yakubishyn_Maksym згоден, це важлива допомога

      @odin_ua@odin_ua Жыл бұрын
  • Де можливо скачати цю гру. Дуже хочеться

    @user-up4fy9qm8s@user-up4fy9qm8s Жыл бұрын
    • Треба встановити Steam і там в пошуку знайти Козаки 3, вона коштує по-моєму 277грн

      @odin_ua@odin_ua Жыл бұрын
  • ще врахуйте будь ласка що швидкострільність також швидше витрачає вугілля і залізо під час пострілів

    @user-ft4xd3eh3r@user-ft4xd3eh3r Жыл бұрын
    • Саме так

      @odin_ua@odin_ua Жыл бұрын
  • Цікава ідея проводити подібні тести. Знімайте ще, буду дивитись із задоволенням

    @SashkoMelnyk@SashkoMelnyk Жыл бұрын
    • Дякую за підтримку 💙💛

      @odin_ua@odin_ua Жыл бұрын
  • а як щодо самого очевидного розрахунку, який роблять у всіх іграх, а саме середня кількість демеджу за секунду? Ясно що для цієї стратегії він буде інакше впливати на гру (ніж для гри типу MOBA), бо формація знищується поступово а не тіьки коли її сумарне хп дійде до нуля, тобто її демедж зменшується ще до моменту винищення формації, але все-таки це інформативний розрахунок був би

    @oz5277@oz5277 Жыл бұрын
    • Так дякую за підказку, я робив це огляд вперше, тож наступного разу врахую пораду 👍

      @odin_ua@odin_ua Жыл бұрын
  • Пояснити мовою цифер можеш?. Тому що я гіперіону пояснив цифрами, але ти не сказав головного. Буду надіятись що додумаєшся сам, як ні то потім розкажу. Бо є люди які тлумачуть не так.

    @fordmondeo4772@fordmondeo4772 Жыл бұрын
    • як я це зрозумів: коли мало залпів але дуже велика сила удару - неефективно витрачається сумарний дамаг. Ситуація: у ворожого юніта залишається 10хп, коли в нього стріляє чувак з високою силою атаки (наприклад 30хп), то 20хп (30-10) просто йдуть у пусту. у той час як коли в ворожого юніта стріляє чувак у якого 15хп сила удару але він робить два пострілу идуть у пусту лише 5хп, а наступний постріл він вже робить у іншого юніта таким чином більша швидкострільність просто більш ефективно використовує сумарний вистріл

      @mykytahordia@mykytahordia Жыл бұрын
    • Так це теж важливо, згоден, спробуємо зробити частину 2 до цієї теми

      @odin_ua@odin_ua Жыл бұрын
  • Оце міняєш вугілля на дерево на старті, а потім думай як взяти підкову, другу швидкострільність, силу пострілу, так ще й 2 артдепо треба якось втикнути і це ще без витрат в бою... їжа розлітається на ринку як гарячі періжки)

    @Wasijo@Wasijo Жыл бұрын
    • Так просто спочатку за вугілля хочу трішки пробустити економіку, я швидко будую необхідні будівлі, не думаю що вийде ефективно все зробити не міняючи на початку

      @odin_ua@odin_ua Жыл бұрын
    • @@odin_ua Так і я так роблю, просто жаба давить)))

      @Wasijo@Wasijo Жыл бұрын
    • @@Wasijo 😀 зрозумів, так згоден

      @odin_ua@odin_ua Жыл бұрын
  • Цікаво-цікаво

    @trs_m@trs_m Жыл бұрын
    • Дякую

      @odin_ua@odin_ua Жыл бұрын
  • як змінювати команду у редакторі?

    @user-rj4bn9sw6f@user-rj4bn9sw6f Жыл бұрын
    • Справа на клавіатурі 1,2,3...0

      @odin_ua@odin_ua Жыл бұрын
  • В Мене друга скорострільність майже завжди.. але вона не допомагає.( Не розумію чому

    @UaLegend@UaLegend Жыл бұрын
    • Теоретично - мушкитер частіше стріляє, тож мала б допомагати, може суперники були сильні і вигравали за рахунок чогось іншого ?

      @odin_ua@odin_ua Жыл бұрын
    • @@odin_ua та багато було таких випадків що у нього за вугілля апп і перша скорострільність

      @UaLegend@UaLegend Жыл бұрын
    • @@UaLegend так, цю гру ще досліджувати і досліджувати:) а я тебе знаю - добре граєш, дякую що зайшов на канал 👍

      @odin_ua@odin_ua Жыл бұрын
    • @@odin_ua та ні за шо) тарас про тебе говорив) ти ще й до нас в діскорд зайшов

      @UaLegend@UaLegend Жыл бұрын
  • Як прибрати мир?

    @volodymyr_shvab@volodymyr_shvab7 ай бұрын
    • Якщо ви про редактор то Ctrl+w, а якщо в грі, то мир виставляється тільки перед грою і вже міняти не можна

      @odin_ua@odin_ua7 ай бұрын
  • Зелені стріляють вдвіче швидше за червоних

    @oz5277@oz5277 Жыл бұрын
  • Некоректне порівняння. Такої ситуації у вас в грі ніколи не буде. Щоб таке порівняння працювало для реальної гри - треба через "А"(атакувати всіх на шляху). Напрвляти один на одного дві армії які встигають будуватись за 15 хвилин(чи які опції вам потрібні). Має бути прикриття з рундаширів та 30-50 драгунів. Тоді ви зрозумієте що краще качати. Виграють ті юніти, які швидше переб'ють прикриття. А там ситуація може бути різна, юніт з 26 буде бити 16. А юніт з 16 буде бити 6(захист від куль 10 якщо я не забув). Чи покриє 4% шанс на крит постріл різницю в силі пострілу... Оце буде тест. А цей, просто для розваги. Для практики не корисний. І не став юнітів на голову один одному. Вони починають бігати. В кожній пачці бігає різна кількість. За однаковий час переміщення, юніт з двома швидкострільностями зробить більше пострілів ніж юніт силою пострілу. Якось так.

    @Moisey-np4vn@Moisey-np4vn Жыл бұрын
    • Ок, дякую, прийму до відома

      @odin_ua@odin_ua Жыл бұрын
  • ну такі собі висновки. у кінці рекомендація: якщо встигаєте то усю швидкострільність якщо ні то у комбіновану, але комбінована програла усім, і чи не краще просто накопичити ресурси а потім вирішити чи у усю швидкострільність йти чи у усю силу вистрілу. взагалі не розумію навіщо про комбіновану знадувати бо вона найгірше себе показала

    @mykytahordia@mykytahordia Жыл бұрын
    • На мою думку, краще зробити її якщо не встигаєш дві швидкострільності. Усі ж сили пострілу дорого, якщо вже маєш такі ресурси то краще трохи доміняти і прокачати дві швидкострільності. Я так вважаю, в власне це хотів сказати.

      @odin_ua@odin_ua Жыл бұрын
    • @@odin_ua а чи не краще граючи в раш йти через пікінерів?

      @seawolf9582@seawolf9582 Жыл бұрын
    • @@seawolf9582 у цьому теж є свої переваги і дехто саме так і грає.

      @odin_ua@odin_ua Жыл бұрын
    • самі сили пострілу не варто качати. обов'язково качай першу швидкострільність а тоді так як я говорив. це експеремент без сторонніх чинників. якшо додати іншу піхоту, рельєф або інші чинники то всі сили пострілу програють обом іншим варіантам.

      @odin_ua@odin_ua Жыл бұрын
  • Цікаво, дякую!)

    @nikolavasechkin3558@nikolavasechkin3558 Жыл бұрын
    • Дякую

      @odin_ua@odin_ua Жыл бұрын
  • Мабудь ти забув або не знав, що в перших козаках кожен стрілець з вогнепальної зброї мав завжди шанс 20% на так званий хедшот, що вбиває будь якого юніта незалежно від рівня хп та захисту. Тобто навіть зовсім непрокачані юніти можуть гасити натовпи кірасирів за умови високої скорострільності, це легко перевірити взявши умовних рундаширів із хорошим захистом від куль

    @daverkr@daverkr6 ай бұрын
    • Так так, є таке

      @odin_ua@odin_ua5 ай бұрын
    • Щоправда я не знаю чи працює це у третіх козаках, гадаю ні

      @daverkr@daverkr5 ай бұрын
    • @@daverkr є є така річ. Працює.

      @odin_ua@odin_ua5 ай бұрын
KZhead