Naktis ant Trolio liežuvio

•Kompresinis 10 l maišas Lifeventure - bit.ly/2KivaBE
•Kelioninis rankšluostis Lifeventure MF - bit.ly/2W1kJ7K
•Kelioninės kelnės Montane Terra - bit.ly/30ZxKlW
•Kelioninė kosmetinė Deutetr Wash Bag Tour II bit.ly/2wvp4Ww
•Kelioninis prožektorius Petzl Actik Core su akumuliatoriumi - bit.ly/3172e5A
RĖMĖJAI:
♦www.lukla.lt/
♦www.bikko.lt
♦diamondgym.lt/
♦dviratininkams.lt/
Music

Пікірлер
  • tave pamačiau labai labai netyčia, ir pražiūrėjau tavo vlogus kaip kokį serialą :D dabar man esi vienas žiūrimiausių žmonių, ačiū Tau už motyvaciją :)

@likeme699@likeme6994 жыл бұрын
  • Eina sau.nerealus zmogus esi ;) tiek istvermes.tiek minimo dviraciu.tiek kopimo tiek selfinimo,sumontavimo video ir pns.tiesiog didziulis tau RESPECTAS !!nenustok daryti tai ka darai:)

@justelisxxx@justelisxxx4 жыл бұрын
    • justelisxxx666 dekui:))

@AurimasValujavicius@AurimasValujavicius4 жыл бұрын
  • Kaip faina girdeti, kad Mama taip palaiko, o neverkia, kad tau sunku ir grizk greiciau namo vargseli :)

@kestasn@kestasn4 жыл бұрын
    • o kas čia sunkaus ?

@domantasg4245@domantasg42454 жыл бұрын
    • Aš irgi pagalvojau apie tėvus. Kokie nerealus su palaikymu!

@simonak.1223@simonak.12233 жыл бұрын
  • Aurimai tų nepalaužamas tavo energiją liejasi per kraštus.. Tavo dėka visą tai ką darai tai yra atsidavimas su pasididžiavimu, pasitikėjimu užkopti pasiekti tikslą šiame realiame gyvenimo kely... 👌

@rimaruokyte3180@rimaruokyte3180 Жыл бұрын
  • Labai įdomūs video butinai visus peržiūrėsiu :)

@user-hk9sy8rk9s@user-hk9sy8rk9s3 жыл бұрын
  • Sick!!! Well done mate!!! 👊👊

@sarunasbuvarskis4433@sarunasbuvarskis44334 жыл бұрын
  • Blemba. Seni tu turi kiaušus!:)

@himoninas@himoninas3 жыл бұрын
  • Lietuvių Čekas Noris :D

@skorposter1@skorposter14 жыл бұрын
  • 👍

@leonardodavinci5755@leonardodavinci57553 жыл бұрын
  • Jūs sakote.kad bijote aukščio.Jūs nieko nebijote.Jūs labai drąsus jaunuolis 👍🌹🌹🌹👋

@lydijasirutiene6024@lydijasirutiene60242 жыл бұрын
  • Čia vienas iš įdomiausių momentų.

@vidacirvinskiene8119@vidacirvinskiene81192 жыл бұрын
  • Cool

@miglead725@miglead7253 жыл бұрын
  • Nice

@osvaldaslaugalys2416@osvaldaslaugalys24162 жыл бұрын
  • Blemba beprotis tu gerąją to žodžio prasme 🇱🇹🏋️🏋️🏋️🏋️🏋️🏋️

@rokaskrepsta@rokaskrepsta4 жыл бұрын
  • O, jau išasfaltavo tą keliuką 6km nuo Tysedalio. Prieš keturis metus su tėvuku ten buvome nuvykę, kai pas jį svečiavausi, tai pusė jo buvo be asfalto arba labai prastu asfaltu. Užvažiavom tada su mašina, bet tuos 11km teko nupėdinti. Buvo juokinga, nes ruošėmės keliems kilometrams, o gavom tokį didesnį atstumą, su normaliom įkalnėm, po savaitės lietaus ir išplautom (tie purvynai pirmus kelis km su virvėmis). Tai tas pasiruošimas buvo toks, kad atvarėm su džinsais ir bliuzonais, tėvukas su išeiginiais sportinio tipo bateliais, o aš su tapkėm iš Maximos. Buvo įdomu, gerokai pavargom, bet įveikėm per dieną į priekį ir atgal. Dėl vėjo, tai tau, Aurimai, pasisekė, kad jo ten nebuvo. Nes kai mes atėjom, buvo tokia kryptis, kad pūtė išilgai slėnio. Buvo ne tik šalta, bet ir baisoka prisiartinti prie krašto. Kadangi neturėjom normalios aprangos, tai ir nelaukėm toj valandos eilėj ir pasifotkinom bei papietavom prie mini liežuvio, to žemiau. Dar sutikom latvius, kurie pasišaipė iš mano tapkių. Labai bijojau, kad jos tik nesuplyštų, nes basas atpratęs vaikščioti ir būčiau su tokiu atstumu nulupęs padų skūrą, bet atlaikė iki apačios, ir po to dar kitą dieną ir Preikestoleną. Batus pasiimti aš norėjau, bet tiesiog pamiršau įsidėti, ir liko tėvuko namuose už 450km. Tam Preikestolene buvo išvis baisu, žmonių ant pačio akmens keli šimtai, visąlaik pylė lietus, nedrąsu vien kad kas netyčia nenustumtų. O taku lipti tarp lėtai slenkančių turistų senukų su lazdutėmis galiausiai užkniso tiek, kad pradėjom bėgti akmenimis ir šlaitais šalia tako, taip pat šokinėdami akmenimis. Tėvukui tada buvo 49 metai. Dar po savaitės to buvau nusivežės dviratį iki aukščiausios Norvegijos viršūnės Galdhoepiggen. Pasistačiau mašiną apačioj kalno parduotuvės aikštelėj, kur jau netoli prasideda mokamas kelias. Pasikroviau dviratį su palapine ir užmyniau į vieną sudėtingiausių pakilimų Norvegijoje, 1,3km pakilimo per 14km atstumo. www.climbbybike.com/climb/Juvasshytta/7472 Žinoma, teko stačiausiose vietose kelis kartus stoti trumpam pailsėti, vietomis oro trūko iki žiaugčiojimo, nuolat kramsnojau greitai viršinamą maistą ir gėriau daug vandens, bet tikrai įmanoma ir ne sportininkams. Trukau berods apie 1h40min. Tada pasistačiau palapinę, nes atvažiavau jau sutemus, ir pernakvojęs (naktį gavau minusiuko, nesitikėjau liepos vidury, tad aišku atvažiavau turėdamas tik maikę ir bliuzoną ir pigų vasarinį miegmaišį, tai teko klotis viską, kas įmanoma, netgi kojas į kuprinę ir dviračio tašes kišti), ir ryte išėjau lipti į kalną. Įlipau dvigubai greičiau, negu siūlomas laikas, nepamenu tiksliai, o nubėgau žemyn per 45min. Planavau eiti, bet pakeliui greitai einantį mane aplenkė grupes į viršų vedantis gidas ir nusprendžiau pabandyti palenktyniauti, jis suprato ir pradėjo bėgti. Kalno apačioje jau nebeužteko jėgų ir sugebėjimų, o jis dar ir kelią žinomais būdais nukirto, tad teko pasiduoti bei padėkoti už smagią kovą. Buvo labai įdomu, bet iš tikro, kai prisimenu, turbūt ir ganėtinai pavojinga. Bėgant per akmenis su paprastais pigiausiais kedais, niekada nežinai, kada kur užklius koja arba kada netikėtai atplyš padas, o bėgdamas per sniegyną žemyn buvau įsibėgėjęs tiek, kiek greitai niekad nesu bėgęs, ir pamatęs, kad tuoj baigiasi sniegas ir tęsiasi akmenys, o statumas baisinis ir sniegas slidus, nuoširdžiai tikėjau, kad nebeįmanoma sustoti ir teks griūti bei bandyti kažkaip vartantis stabdytis ir išgyventi, bet pavyko susilėtinti pakankamai ir išlikus ant kojų. Esu nemažai važinėjęs dviračiu kadaise, bet tik mėgėjiškai, ir dviratis visada būdavo pigus, surinktas iš kažkokių atliekamų dalių, aišku tik kad tinkamas pagal paskirtį. Šiek tiek teko ir po užsienius keliauti, bet tai buvo kai buvo 17-18metų paauglystėj, kai buvo daug entuziazmo ir mažai pinigų, neišlipant iš Baltijos šalių, dar iš esmės kai ir nelabai galėjau kirsti sieną legaliai be tėvų arba jų leidimo, bet latviai pasieniečiai draugiški. Paskui buvo mašinos ir kelionės jomis... Tuo metu, kai ten kilau į tą kalną, buvau išvis apie tris metus nesėdėjęs ant dviračio. O ir šiaip nelabai sportiškas, jokių raumenų ir sixpękų, kaip pas Aurimą. Praeitą vasarą dviese su mergina per 40dienų įveikėm apie 2500km per Lietuvą, Latviją, Estiją, Suomiją, Švediją. Tik Suomijoj sužinojom, kad Aurimas irgi važiuoja ir kažkur panašiai tuo metu buvo, bet kadangi buvau su mergina ir šiaip kadangi važiavom poilsiniu rėžimu, tai dienos vidurkis pasiekus Suomiją, kur prasidėjo kalneliai, pasidarė 60-80km, o maksimum per dieną gal 140km numynėme, be šansų nei pasivyt ir pasiūlyt pabendraut, nei susilygint. Palyginimui, 2010tais metais su draugu per parą parmynėme nuo Ligatne Latvijoje iki Vadoklių Lietuvoje, tai apie 300km, pusė jų žvyrkeliais. Buvom mirę, bet įveikėm, ir kitą dieną dar iki Kauno 100km parmynėm. Jaunas kūnas daug gali :) Čia norėjau ne pasigirti, o tiesiog parodyti, kad tai nėra taip sunku ir neįmanoma, kaip kai kam atrodo. Jeigu sportuojate ir aktyviai gyvenate, tai netgi ir lengva. Kadangi aš nesportuoju, tai darbo būna kiekvienąkart taip pasiryžus, ypač pačioje pradžioje, kol adaptuojasi kūnas, bet tikrai įmanoma. Ir tikrai labai malonu. Tad jeigu kažko tokio norite, bet nedrįstate, tai nebijokite - tikrai įveiksite. Reikės valios ir ryžto, reikės pasistengti, bet viskas pavyks. Dėl finansų, tai galima ir be rėmėjų. 2009, kai man buvo 17 metų, tai 9 dienų kelionė per Lietuvą ir Latviją, įtraukiant ir festivalio bilietą bei tris dienas jame ir maistą bei alkoholį sutilpau į 250LT. Po metų 2010tais Kaunas-Joniškis-Ryga- Talinas-Tartu-Valga-Valmiera-Panevėžys-Kaunas, 1800km, 18 dienų (3poilsio Taline) tilpau į 800Lt. Įskaitant ir apie 200Lt kainavusius bilietus kelto, nes nuplaukėm dienai pasižvalgyti po Helsinkį. 2019tais dviese Kaunas-Šiauliai-Ryga-Talinas-Helsinkis-Lahti-Alavus-Vaasa-Umeo-Sundsvall-Stochholmas-Nynashamnas-Ventspils-Raseiniai-Kaunas 2500km, 40dienų su daug poilsio ir šiek tiek pramogų turbūt apie 2000eur, gal net ir truputį daugiau, čia jau su trijų keltų bilietais. Bet pinigų jau yra, ir todėl sau tikrai leidom nemažai. Galima buvo ir daugiau leisti, bet kam. Juk važiuojam gamtos, o ne pramogų miestuose, o gamta valandinio tarifo neturi, vanduo iš kalnų upelio irgi nemokamas. Tiesiog perki geresnį maistą, pilnavertiškesnį ir skanesnį, kelte per naktį pasiimi kajutę, kad galėtum išsimaudyti ir pabūti privačiai. Manau drąsiai buvo galima sutilpti ir už dvigubai pigiau. Ir kaip paragintas senosios kartos turistų ir sutikdamas su ta nuomone, parašysiu, kas ne visiems gal labai patiks - svarbu, kad tašėse visada būtų nors truputis laisvos vietos alui :) Sėkmės :)

@TadVarn@TadVarn4 жыл бұрын
    • Tad Var nu tu drasiai su skiurem kopei😀 as biski kitu keliu variau i galhopigena, ten tas viesbutis su aikstele zemesnei kur kas altitudei. Tai man teko geras 4 valandas kopti i kalna😀 o tai tu ejai vadinasi per ledyna? O del sunkumo, pasiziurejau dalsnibbos kalna, kur mano pati sunkiausia diena buvo, tai dalsnibba 4 vietoj Norvegijoj pasirodo😀 neveltui sunku buvo😀

@AurimasValujavicius@AurimasValujavicius4 жыл бұрын
    • @@AurimasValujavicius Na taip gavosi su tom tapkėm, iš durnumo. Kitas variantas būtų buvę ieškot, kur nusipirkt kokius pigius kiniškus kedus. Bet ten aplink didesnių miestų nėra, o toj parduotuvėlėj apačioj turizmo inventoriaus pažiūrėjom kainas ir nusprendėm, kad bus ok ir su tapkėm. Dabar jau truputį pinigų turiu, bet prieš keturis metus buvau kątik baigęs magistrą ir ten gal mano mėnesio pajamos buvo. Dėl užlipimo į Galdhoepiggeną laiko apsimelavau, per keturis metus užmiršti ir pradedi prieš save patį geriau atrodyti. Arba gal sumaišiau su užlipimu Randoj iki Charles Kuonen tilto laiku. Peržiūrėjau dabar nuotraukas ir video, tai pagal fotkių laiką išeinu per tą tiltelį per upę su varteliais nuo avių 11:31 ir 14:05 įeinu į trobelę viršuje. Dar truputį pasivaikščiojau viršuj ten ir pasigerėjau rūko lašelių-snaigių pūga prieš tai, tai bendras laikas apie 2h30min bus. Primenu, kad spaudžiau tikrai jau palei savo ribą, su tuo kvėpavimu, kur skauda ląstą, plaučiai dega, atsiranda tas baisus įkvėpimo garsas, o deguonies vistiek trūksta, tai jeigu ramiai neperspaudžiant, 4h labai geras laikas :) O žemyn irgi ne 45min, kaip rašiau. 15:38 dar geriu alų ir siunčiu fotkes (taip taip, wi-fi kalno viršuje, Norvegija) mergaitėms. 15:48 pajudu ir 17:06 apačia (turiu laikrodžio fotkes abi), tai nubėgimo laikas 1h18min. Lipau iš Juvashytta. Tu tikriausiai irgi? Norėjau eiti per ledyną, iš Spiterstulen, bet jie rašo, kad draudžiama vienam ir galima tik su gidu ir grupe, su virve susikabinus, tipo kad neįlūžt į ledyną, o tai ir kainuoja, ir dar labai norėjau lipti vienas, o ne su nepažįstamais lėtais turistais, prisikrovusiais krūvas daiktų ir maisto ir vandens (apačioje teka upeliai, o viršuje pilna švaraus šviežio sniego), kurie vos velka kojas su sunkiais turistiniais batais ir dar būna ir šalmus užsideda, nes matyt tuose lėkštuose takeliuose irgi griūčių būna :D Aišku, ten su norvegais dažnai taip būna, kad parašyta negalima, bet realiai niekam neįdomu arba iš tikro galima, nes pas juos gamta pagal įstataymą negali būti uždrausta. Bet nenorėjau rizikuoti, kad neleis. Tos gamtos taisyklės gana fainos, everymans right. Taip pat ir slidinėjant kalnuose Norvegijoje. Realiai trasos aptvertos ir parodyta, kad ten važiuoti negalima, bet niekas negali uždrausti perlipi virvelę ir varyti off-piste puriu sniegu, arba per miškelį. Nes žmogus turi teisę naudotis gamta ir lankytis visose vietose, jai nekenkdamas. Yra valstybių, kur už tai gali netekti ski-passo. Dauguma kitų gyvenimo klausimų labai griežta valstybė, pvz už greičio kelyje viršijimą virš 30kmh reali kalėjimo bausmė - gauni parų. Bet kadangi tai gamtos ir žiemos valstybė, tai slidinėt gali kur nori ir kaip nori, gali be šalmo leistis 100kmh arba daryti visus norimus triukus visų sunkumų snow parkuose ir net big jumpuose, ir chebra ten ne kiekvienas ir dedasi tą šalomą ir viengubo lenkimo slidėm daro tokius fintus, kokių gyvai dar nebūni matęs. Tuo tarpu Liepkalny tam vaikiškam snowparke šalia figūrų nusileidi, norėdamas pasižiūrėti, kaip sekasi draugui (aš daugiau greičio ir sudėtingų trasų fanas, o ne akrobatikos, bet pažiūrėti gražu) ir gal kokią fotkę ore padaryti, o apačioj jau apsauginis grūmoja ir į keltuvą neįleidžia, ko be šalmo ir dar su klasikinėm viengubo lenkimo slidėm :) Sėkmės ruošiantis artėjančiai kelionei, Aurimai :) Sėkmės visiems kitiems! Nebijokit daryti tai, ką norite !

@TadVarn@TadVarn3 жыл бұрын
  • Aurimai geras turas po kalnus

@tomasbokstas796@tomasbokstas7962 жыл бұрын
  • Cia labai daug kiausu reikejo....

@himoninas@himoninas3 жыл бұрын
  • 🤝🙂👍👏✌👋

@lydijasirutiene6024@lydijasirutiene60242 жыл бұрын
  • Ir aš čia buvau kopiau praitais metais,tiktai Liepos mėnesį.Labai patiko,norėčiau pakartoti.O tu šaunuolis ir nesustok !

@TauriusDembickis@TauriusDembickis3 жыл бұрын
  • Kailar galetut patarti kaip priziureti ratus kad netektu pusiaukeleje parsivesti

@irmatiukas4561@irmatiukas45614 жыл бұрын
  • Tu kuri tokį gerą kūrini keista kad tik tiek subu turi tikrai esi daugiau nusipelnes

@vaflius798@vaflius7984 жыл бұрын
  • kas ziuri sita video 2020 metais like komentara

@7zeus.@7zeus.3 жыл бұрын
  • Dabar P3 600nok tik kainuoja

@rpmananochin8@rpmananochin83 жыл бұрын
  • Kaip pats saugojate savo ratus vaziuojant ir kaip daznai atnaujinat kazka?

@irmatiukas4561@irmatiukas45614 жыл бұрын
    • Irma tiukas o kaip saugoti ratus? Jei silpni spikiai tai ir luzta:) nevazinek per duobes 😀

@AurimasValujavicius@AurimasValujavicius4 жыл бұрын
    • @@AurimasValujavicius kaip suprasti sulpni spykiai?butent jie budami silpni ir praduria kamera?.as manydama kad pats aliuminis ratas jau susidevejas per 1,5metu nuo dviracio pirkimo.pakeiciau ir rata.kaip tik laukiu snd.kol atvyks siunta ir vakare draugas sutvers ir ryt isbandysiu pakeistus ratus. Ir dar ka noriu pasakyti.paskutini karta nuvaziavau 40km.ir nuemusi akuma palikau dvirati stoveti.gryzusi po val.siek tiek pasikrovuso akuma rasau dvirati apgailetinai kiaura.nors iki paskutinio metro vaziavau su pilnu.kaip gali stovedamas prasidurti-man neaisku.... keistas mano tas dviratis del ratu.bet nepamainomas nes jau esu nuvaziavusi virs 8000km.per tuos pusantru metu...

@irmatiukas4561@irmatiukas45614 жыл бұрын
    • Irma tiukas nėra ko čia girtis su elektriniu dviračiu

• Tu

@araslisauskas9500@araslisauskas95003 жыл бұрын
  • as ten bu ves bet as vistiek tavo fanas

@MrBaltasbaltas@MrBaltasbaltas3 жыл бұрын
  • TAVO VIDIO NAYS BE T ANTRA VIDIO TIK PAZIUREJAU

@gitabiriukova4884@gitabiriukova48843 жыл бұрын
  • Man ziurint baime ima

@dianahaus1456@dianahaus14563 ай бұрын
  • Ir vel pirmas!!😊

@huliganofficial3608@huliganofficial36084 жыл бұрын
  • Teko kopti i trolio liezuvi gal 2016 m. Tai nebuvo jokio kelio kur ejai pestuke.reikejo akmenuota vietove kilti i kalna.kaip pamaciau tai net nuliudau kad jie padare ta kelia.nes tai buvo neblogas jegu isbandymas kopiant i ji ir griztant